שפע של ניסיון: יריב קרוננברג בן ה-42 חתם בסנדלה/גלבוע

השוער העפולאי הוותיק (42) חתם בקבוצה מליגה ב', שצירפה בשבוע שעבר גם את חמזה זועבי ויוסי סרוסי.  המאמן נוג'ידאת: "היה לנו חשוב להחתים שוער מנוסה כמו יריב קרוננברג שייתן שקט בחלק האחורי"

אסי גלבוע לא לבד: הנציגה השנייה מהגלבוע שמשחקת בליגה ב', הפועל סנדלה/גלבוע, מתכוננת במרץ לקראת העונה הבאה.

שבוע אחרי מינויו של המאמן עיסא נוג'ידאת, שאימן בעבר בבני נוג'ידאת ושישמש כעוזר מאמן בכפר כנא, הקבוצה החלה במלאכת בניית הסגל וביצעה שתי החתמות מעניינות. השוער העפולאי הוותיק יריב קרוננברג (42), ששיחק בעונה שעברה במכבי איכסל והבלם המוכשר של אסי גלבוע בעונה אחרונה חמזה זועבי, הצטרפו לקבוצה.
שחקן עפולאי נוסף שהצטרף לקבוצה הוא החלוץ המוכשר יוסי סרוסי ששיחק בעונה האחרונה בכפר סולם. הקשר רן גוזלן, איתו יש כרגע פערים כספיים, לא בטוח שיישאר בקבוצה.

• "קרוננברג ייתן שקט בחלק האחורי, אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון"

המאמן נוג'ידאת: "היה לנו חשוב מאוד להחתים שוער מנוסה כמו יריב קרוננברג שייתן שקט בחלק האחורי. הרבה שחקנים עזבו את הקבוצה ואנחנו בונים את הסגל מחדש. אנחנו צריכים לצרף עוד בלם טוב ושני קשרים ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון".

השוער יריב קרוננברג הוסיף: "יש פה הרבה חבר'ה צעירים שרוצים להצליח ובאים לטרוף את הדשא. זו הסיבה שהגעתי לכאן. אני מקווה לתרום מהניסיון שלי".