"שף סטור": כל מה שאתם צריכים לאפייה ובישול במקום אחד

לפני 13 שנים, אחרי שנים ארוכות בהן עבדה בתחום האדריכלות והבנייה, החליטה מיקי קונס לחשב מסלול מחדש ולהתחיל בקריירה חדשה כבעלת חנות "שף סטור" בעפולה, המתמחה באפייה בבישול. היום, אחרי שהחנות שבבעלותה הפכה ל"מקדש" של חובבי וחובבות האפייה היא מספרת מה הוביל אותה לעשות את השינוי, מה מייחד את החנות ומה תוכלו למצוא בה

תכירו את "שף סטור": המקדש של חובבי וחובבות האפייה של עמק יזרעאל ששוכן כבר 13 שנה באזור התעשייה בעפולה- בבניין משרד הפנים. תושבי בירת העמק וכל אזור עמק יזרעאל מגיעים לחנות כדרך קבע בכדי לרכוש את הציוד החדיש ביותר, לשמוע טיפים בנושא אפייה ובישול, להחליף מתכונים, להתחדש בכלים איכותיים וייחודים ולהתעדכן בבשורות האחרונות בתחום.
מיקי קונס, שמנהלת את החנות מיומה הראשון, מעידה על עצמה שהיה לה את המזל להיות אחת מאלו שהפכו את התחביב למקצוע, וכמו הרבה בעלות עסקים במדור הזה, גם היא התחילה כשכירה בתחום אחר לגמרי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"כל החיים עסקתי בתחום הבנייה", היא מספרת. "עבדתי באדריכלות, בעיצוב ובפיקוח בנייה, ולפני 13 שנה החלטתי לעזוב ולהקים את שף סטור, שמתחברת לאהבה אחרת שלי שהיא אפייה ובישול. לכן אני אולי עובדת קשה, אבל אין ספק שאני נהנית מכל רגע".
מתי היה הרגע שבו הבנת שאת רוצה להחליף מקצוע?
"בחודשים האחרונים בעבודתי הקודמת עבדתי בשיקום שכונות והשלב האחרון היה מאד קשה. אז ידעתי שהגיע הזמן לשנות. חשבתי לעצמי מה אני הכי אוהבת לעשות, ואז עלה הרעיון. באותו זמן גם טרנד האפייה החל להתפשט בארץ; פתאום התחילו לצוץ המון תכניות בישול, נהייתה מודעות גדולה יותר לגאדג'טים. אז תפסתי גל כמו שאומרים".
מיקי מספרת שהיא בקשר טוב עם הספקים והיבואנים הכי טרנדיים בענף, ושהדבר שהיא הכי אוהבת זה את היכולת להתעדכן וכל הזמן להיות עם היד על הדופק.
"אני משתעממת מהר מאד מהדברים הרגילים", היא מסבירה. "נניח יוצא משהו חדש? אחרי חצי שנה הוא כבר נחשב ישן. זה תחום שכל הזמן מתפתח וזה הולך איתי 24 שעות".

מיקי קונס. המקום הפך למקדש של חובבי וחובבות האפייה של עמק יזרעאל
מיקי קונס בשף סטור. המקום הפך למקדש של חובבי וחובבות האפייה של עמק יזרעאל

• שף סטור: "טעים" להכיר:

שף סטור הינו המרכז הגדול בצפון לציוד וחומרים לאפיה ובישול לשף החובב והמקצועי. אז מה בחנות?
מגוון גאדג'טים (חפיצים) למטבח לאפיה ובישול המקלים על העבודה ומשדרגים את התוצאות.
עוד בחנות תבניות קפיץ לאפיה, טבעות ומסגרות לאפיה בכל המידות גם למנות אישיות. וכמובן גם סכינים של 2 חברות מובילות- ARCOS ו- VICTORINOX.
ניתן למצוא בנוסף על מדפי החנות- תבניות סיליקון במגוון גדול במיוחד, תבניות לפרלינים מקצועיות ודפי טרנספר לשוקולד. וגם מוצרי אריזה חד פעמי ורב פעמי, ומתנות שכל חובב מטבח ישמח לקבל
ולאנשי הסדנאות מחכה ציוד מקצועי וחומרים לעבודה עם בצק סוכר. מלבד מבחר הגאדג'טים הגדול, חובבי הבישול יוכלו למצוא "בשף סטור" גם חומרי אפיה במגוון גדול המתאימים לאפיה העכשווית לפי מתכונים של הקונדיטורים.
ואילו חובבי הקפה האיכותי בבירת העמק והסביבה, יכולים לרכוש בחנות תערובת קפה מפולים הנטחנים במקום במגוון רחב של טעמים וציוד להכנת קפה.
"בשף סטור", מלבד היותו כאמור מרכז גדול לציוד וחומרים לשף המקצועי ולחובב, המקום גם פעילו מאוד בתחום סדנאות בישול, אפייה, עיצוב וקישוט

– .
– .

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|