שנת שיא בביה"ס לכדורסל בעפולה  

ביה"ס לכדורסל בעפולה ערך מסיבת סיום עונה. כ-400 ילדים ובני נוער מהמחלקה סיכמו עונה מוצלחת ונהנו ממופע מרהיב של אורטל אורן, אמנית שליטה בכדור, שדאגה להלהיב את הנוכחים עם מגוון פעלולים מרתקים

 

חגיגת סיום עונה: בית הספר העירוני לכדורסל בעפולה ערך בשבוע שעבר מסיבת סיום לקראת תום עונת 2014/15.
העונה שחלפה בהחלט יכולה להיות נקודת ציון משמעותית בהיסטוריה של בית הספר לכדורסל בעפולה, כשבית הספר ממשיך במגמת העלייה שלו מהשנים האחרונות וכיום משחקים בו למעלה מ-400 ילדים ובני נוער החל בקבוצת ילדי גן חובה ועד למחלקת הנוער.

האירוע, שהתקיים בשבוע שעבר באולם הכדורסל החדש ברובע יזרעאל, היה מפגן עuצמה של ילדי בית הספר והוריהם כשהאולם צר מלהכיל את כמות הילדים וההורים שהגיעו לחגוג סיום עונת כדורסל מוצלחת.
מי שגנבה את הפוקוס באירוע הייתה שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל אורטל אורן, אמנית שליטה בכדור, שהפעילה את הילדים במשך כחצי שעה בלימוד טכניקות שליטה בכדור וקינחה במופע שליטה בכדור מרהיב שזכה לתשואות רמות מהקהל, הערב ננעל עם תחרות יד הזהב כשההורים מפגינים יכולת מרשימה ולאחר קרב צמוד וסוער זכה קרליקר בתחרות.

הילדים נהנים ממופע של אורטל אורן
הילדים נהנים ממופע של אורטל אורן

יוסי מלכה, מנהל ביה"ס לכדורסל ב-15 השנים האחרונות, אמר להורים כי "בית הספר לכדורסל הוא לפני הכול בית ספר המחנך לערכים, לכיבוד השחקנים שמולם וחשוב לו ולצוות המאמנים שהילדים יסיימו את העונה כילדים טובים ורק אחר כך כשחקנים".

השנה בית הספר לכדורסל עשה קפיצת מדרגה רצינית. מלכה ציין כי המגמה של עלייה בכמות הילדים היא כבר עניין שבשגרה בשנים האחרונות אבל השנה בעקבות פרויקט פרחי ספורט שבית הספר לכדורסל השתתף בו יחד עם מחלקת הספורט
העירונית – הכמות גדלה אף יותר והיום בית הספר לכדורסל הוא בית הספר לספורט הגדול ביותר בעיר עפולה.

היו"ר יוסי מלכה הודה לראש העיר יצחק מירון ולהנהלת העיר על התמיכה בפעילות בית הספר, למנהל מחלקת הספורט עודד פרל ולרכז הספורט משה גואטה על שיתוף הפעולה במשך השנה, כמו כן הוא הודה לסמנכ"ל המרכזים הקהילתיים משה מרציאנו על העזרה לאורך השנים ולחבר מועצת העיר גדעון פורת האחראי על תחום המרכזים הקהילתיים על תרומתו.

בנוסף, יו"ר המועדון בירך את כל המאמנים שהובילו את הקבוצות להישגים נאים וגם חילק תשורות לכל העוסקים במלאכה.
מלכה הבטיח כי בשנה הבאה לאחר השיפוץ באולם הפייס, חזרתו של האולם בעפולה עילית לשימוש והאולמות הקיימים ואלה שעתידים לקום – המטרה שלו ושל צוות בית הספר היא לעשות צעד נוסף מבחינת כמות הילדים בבית הספר.