שנתון ט' ביה"ס הרב תחומי עמק-חרוד: זכייה שלישית ברציפות באליפות הצפון

גאווה גדולה במועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות לאור ההישג המרשים של ביה"ס התיכון הרב-תחומי עמק-חרוד, שרשם זכייה שלישית ברציפות (מתוך שבע זכיות) באליפות מחוז הצפון

גאווה גדולה במועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות לאור ההישג המרשים, לביה"ס התיכון הרב-תחומי עמק-חרוד, לאחר זכייה שלישית ברציפות (מתוך שבע זכיות) באליפות מחוז הצפון. המועדון המאגד בתוכו את כלל פעילות הכדורסל לילדים ונוער בגלבוע, השכיל לייסד ולהוביל קבוצות איכותיות אשר מתחרות ברמה הגבוהה ביותר, בליגות בתי הספר, הן ברמה המחוזית, והן ברמה הארצית, כאשר קבוצת ביה"ס אוחזת בתואר "אלופת ליגת התיכונים".

נבחרת שנתון ט' הרב תחומי עמל עמק-חרוד, התמודדה שבוע שעבר במגרש בביה"ס "תיכון בית ירח" (מוא"ז עמק-הירדן), בו התקיים בית הגמר של אליפות המחוז. את הבית הקשה היא סיימה כזוכת "גביע אליפות מחוז הצפון", וזאת לעיני אוהדים רבים מבית הספר שמלווים את הקבוצה. בדרך להנפת גביע האליפות, גברה נבחרת עמק חרוד ט', על בית-ירח בתוצאה 65:45, ובמשחק הגמר גברה על הקבוצה מעמק-החולה, בתוצאה 63:25. זוהי האליפות השביעית של הקבוצה מהגלבוע, הישג פנומנלי לאור השתתפותה בטורניר המחוזי המתקיים ב-11 השנים האחרונות.

את הגביע הניף קפטן הנבחרת- סלע מוס, ביחד עם יותם תורג'מן, כאמור לעיני עשרות האוהדים הצוהלים המשתייכים לארגון האוהדים של שנתון ט'- "monster". למחרת ציפתה הפתעה לשחקני הנבחרת שהתקבלו בכבוד רב בשערי בית הספר בטקס מרגש. מבית הספר הרב תחומי עמל עמק-חרוד ביקשו להודות לאורי אושנים, רכז החינוך הגופני בבית הספר שליווה את הנבחרת, וכן, לאמיר אריאב, אלינור ארביב, ויונתן אסף, ובעיקר לארגון האוהדים שהיה אחראי לארגון התפאורה והעידוד והדחיפה של הנבחרת לאורך משחקי האליפות.

לירן וינקור, מנכ"ל מועדון גלבוע/מעיינות: "כל פעם שרואים את הצבא האדום, עם כל העצמה וההתרגשות והחוויה, אסור לשכוח שזה באמת לא קורה בשום מקום אחר. מאחורי העצמה הזאת יש אנשים שעבדו קשה מאוד. באתגר הזה ניצחנו, ונקווה שזה יהיה סימן בהמשך להצלחה על המגרש!".

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|