שני ספונסרים חדשים לגלבוע/גליל: ישקיעו כ-2 מיליון ש"ח

פרסום ראשון: ראש המועצה האזורית גלבוע הגיע לסיכום עם שני אנשי עסקים בולטים, עמית פורת ושי ניסים, לתמיכה בקבוצת הכדורסל גלבוע/גליל. עובד נור: "אנו לא מפסיקים להיות יצירתיים ולהעצים את המנגנונים, על מנת להעניק פלטפורמות איכותיות לכל מסגרות הספורט והתרבות בגלבוע"

בשורה משמחת לאוהדי גלבוע/גליל: פחות מחודש מאז שהודיעה מוא"ז הגלבוע על הקמת מועדון "מצדיעים לספורט בגלבוע", מדווחת המועצה על הגעה לסיכומים והבנות, אותם יצר ראש המועצה, עובד נור, עם שני אנשי עסקים בולטים בגלבוע, וזאת במטרה למימון חלקה של המועצה בתקציב קבוצת הכדורסל גלבוע/גליל.
אין ספק כי מדובר במהלך מבורך, שכן ההערכות מדברות על תמיכה בסדר גודל של כ-2 מיליון שקלים, סכום רציני בהחלט שיכול לקל משמעותית על הקופה הציבורית.
מהלך זה מגיע על רקע רצון להגביר את הקשר בין פרנסי הקהילה, למועדוני הנוער והפעילות ההישגית, הן בהיבט הערכי והן לנוכח האתגרים הכללים בפניהם ניצבת המועצה.
בפגישה שהתקיימה היום (א'), סיכם ראש המועצה עם שי ניסים, מייסד ומנכ"ל יזמית הנדל"ן "לי-מרשל", ועם עמית פורת, מנכ"ל ובעלים רשת מלונות "אוליב", על גיוסם לטובת פעילות קבוצת הכדורסל המקומית, והרמת תרומה מצדם לצורך שמירה על מסגרת תקציבית, כפי שהייתה נהוגה בקבוצה מאז חזרתה לליגת העל (2016). בפגישות נכח גם איש העסקים והיזם, חיים אוחיון, מבעלי הקבוצה, אשר ברך בחום על המהלך. חלוקת התקציב בין אוחיון למועצה, תשמר כבעבר כאשר אוחיון ימשיך לשאת ב-60% מסך תקציב הקבוצה, בעוד הכספים שתגייס המועצה מאנשי העסקים המקומיים, יהוו 40% מהתקציב. כמיטב המסורת ופעילות הספורט בגלבוע, יהווה התקציב ביטוי לחיזוק התשתית המקומית, בדגש על השחקן הישראלי, כאשר לצורך כך נשענת גלבוע/גליל על בוגרי מועדון הנוער גלבוע/מעיינות, ממועדוני הנוער הבולטים בארץ, אשר מסייע לה  מידי שנה, לבנות קבוצה אטרקטיבית ומחויבת למצוינות.

עובד נור, ראש המועצה: "גלבוע/גליל היא ההוכחה לכך שספורט עבורנו, הוא קודם כל נכס וערך חברתי, חינוכי וקהילתי. הפעילות המתקיימת במועדון משקפת זאת היטב, והחיבור לקהילה, ובין מועדון הנוער לגלבוע/גליל רק מתהדק, ויש פה עשייה שאנחנו מאוד גאים בה. מאידך, אבני הדרך של תכנית ההתייעלות המעודכנת לשנת 2019, מעידים על עמידה ביעד שאפתני בגלבוע לשנה הקרובה, לצמצום גרעון עמוק, שיוביל לחסכון, הגדלת ההכנסות והתייעלות. יותר מכל הן מעידות על החלטה לנצל את ההזדמנות ולייצר עבור כולנו עתיד טוב יותר, ואופק חדש. זה יהיה מורכב, אך אנו לא מפסיקים להיות יצירתיים ולהעצים את המנגנונים, על מנת להעניק פלטפורמות איכותיות לכל מסגרות הספורט והתרבות בגלבוע".

חיים אוחיון, שי ניסים ועובד נור
חיים אוחיון, שי ניסים ועובד נור

רתימת אנשי העסקים שי ניסים ועמית פורת, לטובת קבוצת הכדורסל גלבוע/גליל, מהווה כסנונית ראשונה ממהלך נרחב, עליו יצאה המועצה לפני כחודש בלבד. במסגרת זו פונה מוא"ז הגלבוע, למשקיעים, בעלי מפעלים וחברות, ואנשי עסקים הפועלים בגלבוע, במטרה לצרפם למועדון אקסקלוסיבי חדש: "מצדיעים לספורט בגלבוע", ואשר יציבם בחזית הקשר בין פרנסי הקהילה לפעילויות הספורט והתרבות בגלבוע, ובאופן המשקף תרומה הדדית ממנו ייהנו בני הנוער, הספורטאים והקהילה כולה בגלבוע. ע"פ המתווה של "מצדיעים לספורט בגלבוע", חלק מהכסף אותו ישקעו אנשי העסקים, חוזר אליהם באמצעים שונים, כפרסום נרחב במתקני הספורט, מינויי זהב, והטבות מגוונות במופעי הספורט והתרבות בתשלום בגלבוע.