שמונה טיפים שיעזרו לכם לעצב את הבית ולהיות מרוצים

זיו בן משה, הבעלים של 'קרמיקס'- המרכז בעפולה לקרמיקה ופורצלן, מקלחונים, כלים סניטריים, אביזרים לאמבט ועוד, מעניק מניסיונו הרב, טיפים שיעזרו לכם גם לעצב את הבית ולעבור זאת בשלום במגבלות התקציב שלכם

עונת השיפוצים ועיצוב הבית שהחלה באביב השנה, ונמצאת בימים אלו בשיאה, ובכדי למנוע את מה שמתחיל לפעמים כחלום ורצון לשינויים בבית, והופך בסיום לתחושת מפח נפש, אם בגלל התקציב שתוכנן לצורך העניין וחורג פתאום בגדול, האלמנטים העיצוביים שרצית לעשות בבית ונראו מבטיחים בחנות, בקטלוגים ובאתרים שונים, פתאום לאחר הביצוע די מאכזבים.
זיו בן משה הבעלים של 'קרמיס', בעפולה – המותג המתמחה במכירת קרמיקה ואביזרים לאמבטיה , מעניק לכם מניסיונו טיפים וכללי ברזל שיעזרו לכם לעבור את השיפוץ והעיצוב של הבית שלכם בשלום ולהיות מרוצים מהתוצאה.

• גבשו מסגרת תקציב מוגדרת בראשית התהליך

חשוב מאוד לשבת עם עצמיכם עוד בטרם תתחילו להתרוצץ בין קבלנים ושיפוצניקים, בין החנויות השונות, ותראו מהו התקציב הריאלי שעומד לרשותכם. לפעמים העיצוב הוא יוצא מן הכלל, אבל החריגות הגדולות מהתקציב יכולות להעיב על תחושת הסיפוק מהבחירה הנכונה של האלמנטים העיצוביים

עשו הכנה מקדימה מהם הצרכים הנדרשים לבית

במקרה של שיפוץ מאוד יעזור לכם מיפוי כזה של מה הכי חשוב לעשות בבית מבחינת סדר עדיפויות, ברור שהחלפת אמבטיה מחלידה עדיפה על אריחי קרמיקה במטבח במידה וישנן מגבלות תקציביות

• בחרו קבלן שיפוצים מורשה

איך מזהים "חאפרים" בתחום השיפוצים והעיצוב? מאוד פשוט, תעודת קבלן מורשה ורשום בפנקס הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון לפי התחום בו טוען שהוא מתמחה. ניתן לברר זאת באתר משרד הבינוי והשיכון בפנקס הקבלנים.
בחירה בקבלן שיפוצים מורשה לצורך העבודות בפרויקט בביתך יחסוך לכם הרבה דאגות בטווח הארוך.


זיו בן משה: "שגעונות עיצוביים זה בעיניי המתבונן ואינדיבידואלי לכל לקוח ולקוח. מה שנראה ללקוח אחד צעקני יכול להיתפס בעיניי לקוח אחר כקו הרמוני ונקי"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• אל תתפתו להצעת מחיר זולה ביותר

הכלל הידוע- מה שבזול בסוף עולה ביוקר, חקוק בהרבה שיפוצים ועיצובים שצרכנים מאוכזבים עשו ולמדו זאת על בשרם. אל תתפתו לשכור את שירותיו של קבלן שיעניק לכם את הצעת המחיר זולה ביותר. ניסיון העבר מוכיח שקבלני שיפוצים לא מקצועיים יכולים לגרום לצרות ולנזקים בלתי הפיכים. אחד הכלים למנוע זאת הוא להיעזר בהמלצות מחברים.

• לא להתקבע, אבל היו פרקטים

זה נחמד להסתחרר ולהיות פתוחים לכל מיני טרנדים ורעיונות "לשגעונות”, אבל מצד שני חשוב גם להיות פרקטי.

• העלו את המוצר על "המאזניים" של היתרונות והחסרונות

כמו בכל דבר גם בתחומי הקרמיקה ואביזרי האמבטיה יש יתרונות וחסרונות לכל מוצר. מומלץ לבחור את את מה שאהבתם, עם מינימום אלמנטים שמפריעים לכם.

• התאמת צבעים בחדר האמבטיה

חשבו על התאמת צבעים הרמונית בחדר האמבטיה. אנשים נוטים לפספס את הכלל המנחה הזה, ולאחר טיפוח ציפיות מתאכזבים.

• דרשו תו תקן

מומלץ לרכוש ריצוף רק עם תו תקן. ומדוע? תו תקן מגדיר את  דרגת שחיקה של האריח, רמת ההתנגדות להחלקה, סטיות ופגמים מותרים באריח סוג א' או באריח מסוג ב'. דרשו מהספק להראות מסמך של מעבדה מאושרת שהאריח מאותה סדרה עבר בדיקות הנדרשות בתקן.

 

 

 

 

 

 

טיזר 1

"אני חושב ששגעונות עיצוביים זה בעיניי המתבונן ואינדיבידואלי לכל לקוח ולקוח. מה שנראה ללקוח אחד צעקני יכול להיתפס בעיניי לקוח אחר כקו הרמוני ונקי"