שלושה טיפים לארגון מסיבה מושלמת

סוף שבוע הוא הזדמנות מצוינת לערוך מסיבה בבית ולהזמין חברים, קרובים ובני משפחה. בשביל לארגן את המסיבה המושלמת תצטרכו הרבה יותר מרצון טוב. כדאי להיערך עם בר אלכוהול מתאים, בידורית לשירי קריוקי וכמובן הרבה אוכל ונשנושים. הנה המדריך המלא

אין הרבה חגים בלוח השנה העברי שמייצרים שמחה כמו פורים. זהו אחד החגים האהובים על גברים ונשים בכל הגילאים, בין היתר כי נהוג לציין אותו עם מסיבות עד אור הבוקר. מעבר לכך, ההעדפה הבולטת היא לערוך את המסיבות בבתים. לכל אורך החג יש מסיבות בבתים פרטיים, בחצרות, בגינות ועל הגגות.
השאלה המתבקשת היא – איך מתעלים על המסיבות שהיו עכשיו בפורים ומארגנים את המסיבה המושלמת? מסתבר שהתשובה יחסית פשוטה כי יש לפחות 3 טיפים שונים שיכולים לעזור:

• גוונו את בר האלכוהול שלכם

אי אפשר לקיים אף סוג של מסיבה בלי אלכוהול, הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא לא להסתפק באלכוהול הסטנדרטי של הבירות והוודקה. כדאי להביא לפחות כמה סוגים של וויסקי ולבקש מהאורחים להגיע עם בקבוקי יין. גיוון של בר האלכוהול יהפוך את האירוע ממסיבה רגילה למושלמת וישאיר את האורחים עם טעם של עוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


רכשו את האלכוהול באתרי האינטרנט או בחנויות זולות. מהר מאוד תגלו שברכישה מרוכזת אפשר לחסוך בהוצאות, בעיקר לקראת חג שבו הביקוש לאלכוהול עולה.

• חשבו על פעילויות וקריוקי

עוד טיפ חשוב הוא לדאוג לפעילויות לאורך המסיבה ולא להסתפק רק במוזיקה הרגילה. תוכלו למשל לקנות מראש בידורית קריוקי ולחכות שכולם ייכנסו לאווירה הנכונה כדי לערוך תחרות שירה. לא צריך רקע מוקדם כדי להשתתף בקריוקי ויש עשרות אלפי שירים זמינים באנגלית ובעברית. הבידורית תשמש אתם גם בעתיד במסיבות נוספות.
כמו כן, רצוי להתאים את הפעילויות לקהל היעד ולהתחשב בכמות האנשים שצפויים להגיע. את זה עושים באמצעות איסוף מראש של אישורי הגעה והתייעצות עם כמה חברים קרובים שלוקחים אחריות על הארגון.

• הכינו אוכל ונשנושים

מסיבה מוצלחת היא כזו שבה החוגגים מקבלים את כל מה שהם צריכים בהישג יד. בהקשר של מסיבות בבית ניתן להצביע על אוכל ונשנושים כאלמנט חשוב מאוד. הטיפ הוא לדאוג לאוכל זמין וקליל, כמו למשל כריכים וחטיפים, אך לא להסתפק רק במלוחים ומתוקים.

נסו להפוך את שולחן הנשנושים למקום שאליו אפשר להגיע כדי להירגע ולהוריד את האלכוהול. כך תייצרו עבור האורחים תנאים אופטימליים למסיבה שתימשך עד אור הבוקר. בנוסף, אל תשכחו גם אתם לאכול מדי פעם משהו קליל ולשתות מים כדי לשמור על האנרגיות.