שלב סופי בבניית מבנה הקבע בביה"ס החדש סמוך לבית-אלפא

עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע: "אין בלתי אפשרי כשעושים את הדברים נכון, וקשה להפריז בחשיבות הקמת ביה"ס, ובעמידה שלנו בלוחות הזמנים שנקבעו"

כשלושה חודשים בלבד לאחר תחילת שנה"ל תשע"ט, החלה השבוע יציקת הגג למבנה הקבע של ביה"ס היסודי החדש, הנבנה סמוך לקיבוץ בית אלפא. זהו שיאו של שלב א', המבטיח כי בתחילת שנת הלימודים הקרובה (תש"פ), יעמוד לרשות התלמידים והמורים, מבנה קבע בעל 6 כיתות! את המבנה החדש יאיישו ילדי שכבת כיתה א' החדשים (3 כיתות מתוכננות), יחד עם ילדי שכבת כיתה ב', הלומדים השנה במבנים יבילים בסמוך.

עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע: "אין בלתי אפשרי כשעושים את הדברים נכון, וקשה להפריז בחשיבות הקמת ביה"ס, ובעמידה שלנו בלוחות הזמנים שנקבעו".

מעבר לכך שבגלבוע עומדים בהבטחתם למבנה קבע בשנת הלימודים הקרובה, מעדכנים בסיפוק רב, גורמי המקצוע במועצה, על ריכוז מאמץ לצורך קידום במקביל של שלב ב', בהקמת ביה"ס. שלב זה יכלול מבנה נוסף בעל 6 כיתות, וכן עוד 2 מבני קבע למנהלה וספרייה. במוא"ז הגלבוע מתכוונים להתקדם בעבודות כך שעד תחילת שנה"ל הקרובה, יעמדו לרשות בית הספר גם מבני המנהלה והספרייה החדשים. סך עלות הפרויקט (כל שלבי הבניה), מוערכים בכ- 20 מיליון ש', אותם מגייסת המועצה ממשרד החינוך.

ביה"ס החדש בבית אלפא, נותן מענה איכותי לצרכי חינוך בוערים, ובראשם ניסיון לרווח את ביה"ס היסודי עמק-חרוד, מביה"ס היסודיים הגדולים בארץ. המקום נבנה במתכונת של "ביה"ס צומח", כך שבכל שנת לימודים חדשה, תפתח כיתה א' חדשה, ובסוף יהיה זה בי"ס שיכלול 18 כיתות, בהם ילמדו כ-500 תלמידים, לאורך כל שדרת הלימוד של ביה"ס ייסוד שש-שנתי.