"שכנעו אותי לעשות סנפלינג בתאילנד וראיתי את המוות מול העיניים שלי"

המגרש המאולתר שבנה בילדות יחד עם אחיו עמוס מאחורי בית הוריו, החברות עם זמרים כמו אייל גולן, עומר אדם ומשה פרץ, האובססיה לניקיון וסדר, ההרגל שפיתח לעצמו בשנים האחרונות, האהדה למכבי נתניה, הטעות שהוא מצטער עליה עד היום, הסטייליסט הצמוד וההכנות לקראת האירוויזיון. יגאל "הסלב" אעידן בראיון מיוחד

יגאל אעידן (53), בן להורים יוצאי תוניסיה, בכור לשלושה אחים ושתי אחיות, גרוש, אב לשניים (מתן בן 29 ואביב בן 25), חי בזוגיות עם סיגלית, יליד עפולה שמתגורר בשנים האחרונות ברמת ישי.

יגאל, שבמשך שנים זכה לכינוי "הסלב" וכיכב בעיתונים המקומיים על בסיס קבוע (יותר מלירן 'חולצה אפורה'), הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת "אעידן שירותי אבטחה וסדרנות" (200 עובדים), חברה בעלת מוניטין מכובד-שמספקת שירותי אבטחה וסדרנות למגוון אירועים והפקות בכל הארץ. בראיון מיוחד ל"עמקניוז" הוא חושף 10 דברים שלא ידעתם עליו. להלן הפרטים:

  1. אעידן הוא בן אדם פרפקציוניסט ברמה קיצונית ופשוט חולה ניקיון, כזה שהשלמות לסדר וניקיון רודפת אותו (מישהו דיבר על הפרעת OCD?). העובדים שלו לא יעזו לאחר דקה למשמרת, הבית שלו חייב להיות סטרילי כמו בית מרקחת, והבגדים שלו בארון מסודרים כמו חיילים יפנים.

 

  1. הוא מקפיד לטוס פעמיים בשנה לתאילנד, וזאת על מנת לראות נופים פסטורליים ופילים (ככה החברים מספרים). כשנשאל מה הוא איבד שם, ענה יגאל בעצמו: "אני עובד בלחץ מטורף, וכשאני בתאילנד אני עושה בטן-גב ומסאז'ים וחוזר לארץ עם אנרגיות שיא".

 

  1. הוא למד תיכון ב'אורט', התגייס לצה"ל (עשה קורס טבחים), בתקופה ההיא השלים הכנסה כמאבטח בבית חולים העמק. אחרי השחרור עבד בשק"ם, ניהל את "השקמית" בעפולה, ובהמשך עבר לנהל את "השקמית" במתקן אליקים. בהמשך הוא החל לעבוד באבטחה כפרילנס ומאוחר יותר גם הצטרף לפיקוח העירוני. בשנת 2008 הוא הגשים חלום כשבנה במו ידיו חברת אבטחה שנחשבת כיום לאחת המובילות בתחומה. חברה שמספקת שירותי אבטחה וסדרנות במגרשי הספורט, מרתונים למיניהם, מצעדי גאווה, עדלאידע, פסטיבל הסטודנטים באילת-הפאנג'ויה. בקרוב, אגב, הצוות שלו גם יתפוס פיקוד על פרויקט נחשק באירוויזיון בתל אביב.

 

  1. אעידן, שידוע בתור טיפוס חברמן שממגנט אנשים ואחד שלא ישכח לעולם מאין הוא בא, יצר במהלך השנים קשרים עם לא מעט סלבריטאים. כיום הוא מעורבב חזק בברנז'ה ויש לו קירבה למיטב הזמרים המזרחיים. "אייל גולן, קובי פרץ, שרית חדד, משה פרץ, עומר אדם, פאר טסי. כולם חברים שלי".

 

  1. כל הדודנים לבית משפחת/שבט אעידן (ויש הרבה כאלה) הם חברים טובים שמבלים יחד באירועים, טיולים ובתי קפה. אזהרה: מי שיושב איתם בפרלמנט המשפחתי מתבקש להצטייד בטיטול, כי הוא יעשה פיפי במכנסיים מרוב צחוק.

 

  1. בצעירותו יגאל שיחק כדורגל ובשיאו הגיע לשחק בסכנין, אבל עם כל הכבוד לו, אחיו הצעיר עמוס גרף את כל התהילה. "עמוס היה חלוץ אדיר והוא מלך השערים של הליגות הנמוכות בכל הזמנים", מפרגן יגאל ותוך כדי עוקץ באלגנטיות, "אבל אם תשאל אנשים ברחוב יגידו לך שיגאל היה יותר טוב מעמוס, אבל ליגאל לא שיחק המזל ולעמוס כן".

 

  1. הוריו של יגאל אעידן היו גרים פעם בסמוך לשינוואה. מאחורי הבית היה להם משטח דשא גדול. יום אחד הוא ואחיו עמוס החליטו לנקות את העשבים והקוצים, לקחו שני עמודי חשמל, גדר תיל, ובנו להם מגרש כדורגל מאולתר. "אנשים היו עולים לרגל. היו משחקים אצלנו מהבוקר עד הערב. השכונה סבלה מאיתנו. זה זיכרון ילדות שאי אפשר לשכוח", הוא מספר בערגה.

 

  1. הוא אוהד שרוף של מכבי נתניה מגיל צעיר, ולדעתו השחקן הישראלי הכי טוב בכל הזמנים הוא עודד מכנס. ומי השחקן העפולאי הכי טוב בכל הזמנים? "ברור שעמוס אחי".

 

  1. הדבר הכי משוגע שהוא עשה לדבריו בחיים זה סנפלינג בתאילנד, דבר שהוא מצטער עליו עד היום. "החברים שכנעו אותי ואמרו לי שאם לא מתאים לך אז תוכל לרדת. פתאום עלינו בערך בגובה של 10 קומות ואי אפשר היה לרדת. הלכתי למות מרוב פחד. ראיתי את המוות בעיניים".

 

  1. הוא לא מוותר על הקוסקוס של אמא אסתר, מכור למותגים ויש לו סטייליסט שאחראי על ההופעות המדוגמות שלו-איציק מחנות הבגדים "אקסטזי" בעפולה. בנוסף, יש לו גם אמונה טפלה-הוא מסתובב קבוע עם ספר תהילים שקיבל מהרב לסרי מבית שאן.

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|