שישישוק בעמק במפגן עוצמה: סלביות מקומיות בתצוגת אופנה וסדנאות לנשים

מייסדות יריד "שישישוק" בית השיטה, בשיתוף עשרות מתנדבות מרחבי העמק, יקיימו תצוגת אופנה לבגדי יד 2 ויפתחו מתחם סדנאות, ביריד שיוקדש כולו לקידום העשייה הנשית בעמק. צילום: שחר תמיר

כבר הוסכם וסוכם שיום האשה חל כל יום, כל השנה, כל החיים ובכל זאת, העולם בחר לציין אותו פעם בשנה, בחודש מרץ. נשות קיבוץ בית השיטה הנמרצות, שייסדו לפני כשנה את ה"שישישוק" הידוע, לא פספסו את ההזדמנות לפרגן לנשות העמק והכינו שישישוק שכולו שיק, על טהרת התנדבות נשות העסקים בעמק.
האירוע יתקיים בדשא של חדר האוכל בקיבוץ בית השיטה והוא יציע לבאות ולבאים דוכנים איכותיים לרכישת מזון, מתנות ופינוקים אישיים לקראת חג הפסח והשבת. ביריד יוצעו למכירה תכשיטים, סבונים, תיקים וארנקים, אמצעי טיפוח, פרחים, ועוד.  המבקרים יוכלו לרכוש מאכלים ומטעמים מדוכני האוכל, המציעים את ממיטב המעדנים והמינים כמידי חודש.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שישישוק הפך לשם דבר והוא מושך מבקרים רבים מכל האזור והארץ. הפעם תוקדש התוכנית האמנותית לנשים. במרכז האירוע הייחודי יוקם מתחם של פינוקים, שיכלול שיאצו, מסאז'ים ועמדות לקים, יוגה על הדשא וסדנה חווייתית בנושא זוגיות ומיניות עם הנומרולוגית אילנית שטיין.
גולת הכותרת של האירוע תהיה לא פחות מאשר תצוגת אופנה מרהיבה וססגונית, שמובילה הסטייליסטית מירב שיטרית בשיתוף עם לבנה כהן מגן נר וכולה תתבסס על טהרת ביגוד יד 2 תוצרת העמק.
הדוגמניות, איך לא, יהיו נשות העמק, ברובן "סלביות" מקומיות המובילות בעסקים ובפעילות חברתית. מאחורי הרעיון של תצוגת האופנה עומדות המטרות החשובות לקידום העשייה הנשית בעמק ועידוד צרכנות נבונה וסביבתית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ממייסדות השוק, שרית האריס ואדווה גרין, נמסר: "תצוגת האופנה תוצג על ידי דוגמניות מתנדבות ומוכרות מהעמק, לרבות מאפרת ומעצבת שיער בהתנדבות ונציג התרבות הקיבוצי שיתעד ויצלם, כיאה לתצוגה איכותית. המחשבה להציג בגדים יד שנייה, נולדה מתוך רצון לקדם את המודעות לצריכה נבונה ומתחשבת בסביבה. כולנו יודעות כמה בגדים חדשים לגמרי או שכמעט לא היו בשימוש, נזרקים מידי שנה לפח האשפה או מסיבות כאלו ואחרות לא מגיעים ליעדם כתרומות.
עידוד צרכנות בר-קיימא וקידום העשייה הנשית, הן חלק מהאג'נדה שנשות הקיבוץ והעמק מעוניינות לקדם באירוע זה".
את השוק מנהלות בהתנדבות שרית האריס, אדווה גרין ועדי רחום מבית השיטה, בהובלת ותמיכת הנהלת קהילת בית השיטה וחברי ועדת תרבות.

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|