שחקני עפולה טרם קיבלו 3 משכורות: "מחכים לחתימה של משרד הפנים"

מנכ"ל המועדון יוסי כהן טוען: "קיבלנו אישור מהבנק על הלוואה והעירייה אף חתמה על הערבות, אבל בינתיים זה מתעכב בגלל חתימה של משרד הפנים. אני מאמין שבימים הקרובים יועברו הכספים לחשבונותיהם של השחקנים בהעברת זהב. העונה הבאה? נעמיד קבוצה טובה שהאוהדים יהיו גאים בה." צילום: מאיר סבג

מצד אחד ראשי הפועל עפולה שורפים בימים אלה שעות נוספות על מנת לבנות את סגל אטרקטיבי לקראת העונה הבאה, אבל מצד שני שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו שכר בגובה שלוש משכורות על העונה החולפת. יש לציין כי עקב החובות הגדולים שהותירו בהנהלה הקודמת, ראשי העמותה הנוכחיים לקחו מהבנק הלוואה רצינית שנאמדת בכמה מילוני שקלים על מנת לנהל את הקבוצה באופן שוטף, וזאת בכפוף לערבות של העירייה. אלא שבינתיים העברת הכספים מתעכבת בגלל הליכים בירוקרטיים מול משרד הפנים. וכך למעשה, השחקנים לא קיבלו שכר כמעט שלושה חודשים. "זה לא נעים שיש עיכוב בשכר, אבל אני לא מודאג באופן אישי כי אני יודע שבסוף נקבל את מה שמגיע לנו", אמר שחקן בהפועל עפולה.

מנכ"ל המועדון יוסי כהן, שבשבוע האחרון עבד שעות נוספות בשל היעדרותו של היו"ר עמיר נוי ששוהה בימים אלה בחופשה פרטית באפריקה, התייחס לנושא הפיננסי ואמר: "בגלל החובות שהיו לקבוצה לקחנו הלוואה מהבנק והעירייה גם חתומה על ערבות וכל שנותר זה בעצם לקבל חתימה של נציג מטעם משרד הפנים שיאשר הכל. במקביל אנחנו פועלים למצוא פתרון אחר. אני מאמין שתוך ימים ספורים יועברו המשכורות לשחקנים, כולל מענקים, וזאת בהעברת זהב לחשבונם הפרטי של השחקנים".

לגבי ההכנות המקצועיות לקראת העונה הבאה הוסיף המנכ"ל יוסי כהן בטון אופטימי: "אנחנו נמצאים בשיאן של ההכנות לקראת העונה הבאה. אנו סבורים ובטוחים שתהיה פה קבוצה טובה ואטרקטיבית שהעפולאים ייהנו ממנה והיו גאים בה".