שחקי אותה כמו בקהאם: החלה פעילות כדורגל נשים בגלבוע

לראשונה נפתח חוג כדורגל בנות במסגרת פעילות מועדון הכדורגל אסי גלבוע. את הקבוצה מאמנת צפנת מור, מקיבוץ יזרעאל, שהיא במקביל שחקנית פעילה בליגה הלאומית. האימון הראשון כלל 25 בנות מכיתות א'-ו', אשר יתאמנו מעתה פעמיים בשבוע במגרש הכדורגל ביעל

יוצאים לדרך: בשבוע שחלף החל ברגל ימין, חוג כדורגל בנות חדש, במסגרת פעילות מועדון הכדורגל של אסי גלבוע. את הקבוצה מאמנת צפנת מור, בת 30 מקיבוץ יזרעאל, שהיא (במקביל) שחקנית פעילה במדי פרדסיה מהליגה הלאומית. האימון הראשון כלל 25 בנות מכיתות א'-ו', אשר יתאמנו מעתה פעמיים בשבוע במגרש הכדורגל ביעל. ע"פ התכנית יזכו הבנות במהלך האימונים לרכוש את יסודות הכדורגל, לצד פיתוח יכולת אישית, שיפור זריזות וקואורדינציה. בנוסף ללימוד הכדורגל יודגשו ערכים לספורט ולהכרת האחר.
כדורגל בנות הוא ענף שמתפתח בקצב שיא ברחבי העולם. בארץ הענף עדיין מדשדש, אבל בגלבוע מאמינים וסומכים על המסירות והמקצועיות הגבוה של זכי הרוניאן, המנהל המסור של מחלקת הנוער  בגלבוע, שיחד עם צפנת ידעו להניף לפסגות חדשות את "כדורגל הבנות" בגלבוע. זכי הרוניאן, מנהל מחלקת הנוער אמר השבוע: "צפנת שחקנית מקצועית שיכולה להעניק וללמד מהניסיון שלה ומהאישיות שבה. ספורט בגלבוע משקף תמיד יותר מהישגיות ונדאג שערכי רעות והצלחה כקבוצה- ינחו את הקבוצה החדשה. בימים אלו ישנה פנייה ממספר נערות שהביעו עניין בכדורגל נערות ואני שמח על כך, וכמובן ותיהנה היענות לנערות בנות 14/18- נרים את הכפפה! בהצלחה לקבוצה החדשה".

צפנת מור. מובילה את הפרויקט
צפנת מור. מובילה את הפרויקט