שומרים על הכינרת: גיוס נרחב יחל החודש ליחידה משטרתית התנדבותית

צחי גביש, מנהל יחידת משמר הסביבה כינרת, באגף מנהלת הכינרת, ברשות הכינרת אומר, כי המטרה הינה לגיוס נרחב של תושבים מהאזור ומכלל אזורי הארץ. צילום:רשות הכינרת

תחת הכותרת "שומרים על הכינרת", משנים את המציאות בחופי הכינרת ומחזירים את הכינרת למשפחות יחל החודש, גיוס נרחב ליחידה משטרתית התנדבותית, בתחום הגנת הסביבה, השומרת על איכות הסביבה ואיכות המים בסובב כינרת ובחופיה. יחידת המתנדבים הינה פרי שיתוף פעולה של איגוד ערים כינרת ורשות הכינרת, משטרת ישראל, המשרד להגנת הסביבה והרשויות המקומיות.

צחי גביש, מנהל יחידת משמר הסביבה כינרת, באגף מנהלת הכינרת, ברשות הכינרת אומר, כי המטרה הינה לגיוס נרחב של תושבים מהאזור ומכלל אזורי הארץ, אשר חשובה להם השמירה על בטחון הציבור ואיכות הסביבה והשתלבות בתפקיד התנדבותי, משמעותי, מאתגר, מבצעי וייחודי. עוד מוסיף גביש, כי המתגייסים ליחידה יעברו ראיון ראשוני, מבדקי כניסה עפ"י דרישות משטרת ישראל, קורס הכשרה בסיסי מסמיך והשתלמויות מקצועיות. בהמשך ועפ"י נוהלי משטרת ישראל, יקבלו תעודת מתנדב משא"ז ומדי יחידה ומהלך המשמרת יבוצע ברכב המשמר ויפעלו בשיתוף וסינרגיה עם פקחי יחידת הפיקוח והאכיפה של רשות הכינרת בראשותו של חגי לוין מנהל היחידה וכן וצוותים משטרתיים נוספים בחופים. "מטרת יחידת משמר הסביבה כינרת הינה הגברת אכיפת חוקי הסביבה בכינרת וסביבתה, תגבור גורמי אכיפת החוק בסביבת הכינרת ומתן גיבוי משטרתי, הגברת נוכחות ויצירת הרתעה בקרב הציבור בנושאים הקשורים לשמירת איכות הסביבה ואיכות המים בסובב כינרת ובחופיה" אומר גביש.