שוב שריפה גדולה במגדל העמק: בן 40 נפגע באורח קשה

השריפה פרצה בבית דירות ברחוב שומרון. דייר בן 40 נפגע באורח קשה כתוצאה משאיפת עשן ומכוויות בפניו בפניו. בין הנפגעים גם שלושה ילדים בני שנתיים, 10 ו-12

היום בשעה 1.30 לפנות בוקר לערך התקבלה בחדר המבצעים של שירותי הכיבוי וההצלה הודעה על שריפת בית בקומה רביעית מתוך חמש, ברחוב שומרון במגדל העמק.
שלושה צוותים של לוחמי האש מתחנת אזורית נצרת בפיקודו של להב משנה בוריס אייזנברג שהוזנקו לזירה פעלו לחילוץ שישה לכודים מתוך הבניין בדרגות פציעה שונות.
לוחמי האש פעלו בזירה לסריקת לכודים, מניעת התפשטות ושחרור עשן במבנה.
חובשים ופאראמדיקים של מד"א שפעלו במקום העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמונה פצועים, בהם דייר בן 40 שנפצע באורח קשה. הדייר פונה למרכז הרפואי רמב״ם בחיפה עם כויות בפניו לאחר שנפגע גם משאיפת עשן. שבעה נפגעים נוספים פונו למרכז הרפואי העמק בעפולה לאחר שגם הם סבלו משאיפת עשן. בין הנפגעים גם שלושה ילדים בני שנתיים, 10 ו-12.
בדוברות שירותי הכיבוי הדגישו כי לולא פעילות אמיצה וזריזה של לוחמי האש האירוע יכל להיגמר בצורה טרגית. חוקר שריפות נשלח למקום לבדיקת פרוץ השריפה.
פאראמדיק מד"א יוסרי עואודה שטיפל בפצועים סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים של מד"א שכללו אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכוננים רכובים על אופנועי מד"א. לוחמי האש חילצו אלינו מספר נפגעים מהבניין שבער. מיד ביצענו להם בדיקות רפואיות ראשונות והענקנו להם טיפול רפואי".
טרם ידועה הסיבה שהובילה לפרוץ השריפה.
כזכור, לפני כשבוע נפטרה אשה ממגדל העמק בעת שריפה פרצה בביתה.

עוד תמונות מהשריפה בבניין הדירות במגדל העמק