"שבר את הרשת": פוסט של צעיר מעפולה זכה ליותר מ1.2 מיליון תגובות בפייסבוק

גל לוי העלה לקבוצה "אבא פגום- שורדים ביחד" פוסט שהפך חיש מהר לויראלי וככל הנראה לזוכה בתואר: הפוסט עם הכי הרבה תגובות בישראל

"בוא נשבור את שיא גינס. מספר התגובות הגבוה ביותר בפייסבוק הוא 1,001,552 וזה רשום בספר השיאים של גינס. הקבוצה הזו מונה 120.000 פלוס חברים.. אפשר לרשום מה שבא לכם בתגובות, ללא גידופים. בואו ננסה לשבור שיא”, כך כתב ב-6 לדצמבר בשנה אשתקד, גל לוי, צעיר יצירתי מעפולה, בפוסט בקבוצת "אבא פגום-שורדים ביחד" ברשת החברתית פייסבוק- ולא שיער שתוך ימים ספורים הפוסט "ישבור את הרשת"-וייזכה בתואר הפוסט עם הכי הרבה תגובות בישראל. נכון לראשית השבוע זכה הפוסט ל-1.2 מיליון תגובות ומעל 16,200 לייקים.

לוי, 24, עובד לפרנסתו בבאגט ניר ובתחום עבודות הדפוס והמדיה. אביו אבי ז"ל היה חבר מועצת העיר ואחת הדמויות המרכזיות והבכירות במפלגת הליכוד בבירת העמק.
"אני אוהב ליצור באז ברשת", אומר לוי, "זו הייתה הכוונה הבסיסית גם בכתיבת הפוסט הזה. מעבר לכך רציתי גם להיכנס לתודעה של ציבור רחב ככל שאפשר, במטרה לקדם פרוייקט עתידי שלי ולשמחתי הצלחתי לעמוד בשתי המשימות. זה כמובן פוסט משעשע, עם הרבה פאן, אבל כמות התגובות בו הצליחה להפתיע גם אותי. מההתחלה זיהיתי נתוני 'טראפיק' אדירים סביבו. אלפי התגובות לא עצרו לרגע וזה גם מה שהוביל אותי להתראיין בהמשך לתוכנית הבוקר של יואב לימור וגלית גוטמן בערוץ 2. גם ברחוב בעפולה עצרו אותי אנשים ואמרו לי שזה כבוד לפרסם פוסט עם כמות חשיפה יוצאת דופן בכל קנה מידה".

הפוסט שהעלה גל
הפוסט שהעלה גל

במסגרת ההד העצום לו זכה הפוסט, גילה לוי כי מספר התגובות הכי גדול בפוסט של פייסבוק בכל העולם עומד על לא פחות מ-30 מיליון, מה שלא הפריע לו לבקש מחברי הקבוצה להמשיך להגיב, "שמחתי לראות כל כך הרבה תגובות של אנשים מכל הארץ והעולם. שמחתי גם שאנשים עושים דרך הפוסט שימוש ראוי בפלפטפורמה החברתית ורוב התגובות היו חיוביות ובאווירה טובה ומכבדת. זה המסר שרציתי להעביר וזה גם מתחבר למורשת של אבי ז"ל שתמיד רצה לעשות טוב לאנשים סביבו ולכל הקהילה. כך אמי חינכה אותי מגיל ילדות – להיות בטוב ולקדם מטרות חיוביות. אני חייב לציים שאני מתחבר מאוד לקהילה ולתושבים ובעתיד לא אפסול פעילות ציבורית במסגרת כזו או אחרת".

במהלך החודש בו הפוסט באוויר הצליח לוי לקרוא לדבריו כ-200,000 תגובות. ומה לגבי העתיד? האם הוא חושב שיצליח לשחזר את ההצלחה ולהעלות פוסט נוסף שייזכה למספר תגובות דומה? ובכן, לדברי לוי זה לא ממש מעסיק אותו, "נכון שזה מאתגר ויש רצון להמשיך את המומנטום, אבל צריך גם להיות ריאליים ולעשות שימוש מושכל ברשת וכמובן בטיימינג הנכון. בסוף הכי חשוב שנהיה בטוב, שנהיה מחוברים ושנבחרי הציבור שלנו גם ברמה המוניציפאלית וגם ברמה הארצית יעבירו מסרים של אחווה וחיבור בין כול האזרחים במדינת ישראל", סיכם לוי.

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|