"שבר את המסך": כשסמיון הגיע למכללת עמק יזרעאל

פאנלים מרתקים בפסטיבל "שובר מסך" במכללת עמק יזרעאל. השנה בחרו הסטודנטים שהפיקו, ערכו וצלמו את הפסטיבל, להעניק את פרס כד החלב לתכנית התחקירים "המקור" על עשייה אמיצה ומשנת תודעה

מיטב אנשי תעשיית הטלוויזיה והתקשורת הגיעו בשבוע שעבר למכללה האקדמית עמק יזרעאל כדי לקחת חלק בפסטיבל הטלוויזיה "שובר מסך", שהופק על ידי הסטודנטים של החוג לתקשורת וכלל שלל פאנלים מרתקים. כוכבי הישרדות כיכבו בפאנל בו הם חשפו סודות מאחורי הקלעים. בכירי המפיקים והבמאים של האירוויזיון סיפרו על הקשיים והאתגרים בהפקת הענק. מנהלי הקמפיינים הפוליטיים דברו על הלכלוכים במערכת הבחירות. מנכ"ל "קשת" הסביר על האתגרים שעומדים בפני הטלוויזיה המסחרית בעידן נטפליקס והרשתות החברתיות, המלהק ואיש הטלוויזיה מורן מרציאנו הסביר איך בוחרים את המשתתפים לתכניות "הישרדות" ו"המרוץ למיליון", שחקני הסדרות "האחיות המוצלחות שלי", "שנות ה 80" ו"המרדף" אפשרו לקהל הרחב שהוזמן לשאול כל מה שעניין אותו ודובר צה"ל סיפר על השימוש של החמאס בתקשורת.

גיא זוארץ במכללת עמק יזרעאל
גיא זוארץ במכללת עמק יזרעאל

איתי הרמן "הצ'ייסר" מתכנית "המרדף" תמרן בין ראיון ברדיו קול יזרעאל של המכללה, בו הסטודנטים מתנסים בראיונות עם אומנים ידועים לבין חידון מאתגר במהלך הפאנל, בו למרבה ההפתעה נצח הקהל. הסטודנטים בחוג לתקשורת זכו לקיים ראיונות אישיים עם הסלבס שישולבו במהדורת "תסדיר" שהם מכינים.
השנה בחרו הסטודנטים שהפיקו, ערכו וצלמו את הפסטיבל, בהנחייתם של המפיקה הראשית אפרת יצחקי ומשה שלונסקי, מנהל מרכז התקשורת באקדמית עמק יזרעאל, להעניק את פרס כד החלב לתכנית התחקירים "המקור" על עשייה אמיצה ומשנת תודעה.
את הפסטיבל חתמה הופעת סטנד אפ של חן מזרחי כך שכולם חזרו משדות עמק יזרעאל עם חיוך על השפתיים.

עפולה: סינגל שני ליוצר אורי דנינו

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|