שבוע של חיוכים בעמק

בסימן פורים, קבלו את רשימת הקומיקאים שיצפינו בשבוע הקרוב לאזור העמק: ירון ברלד, דודו ארז ויונתן ברק. המטרה: להעלות חיוכים על פניכם. ויש עוד

משנכס אדר מרבין בשמחה? בעמק זה קורה הלכה למעשה עם שלל מופעים מצחיקים לרגל חג הפורים.

• דודו הכי טוב

מתחילים במוצ"ש ברדיו בר בקיבוץ בית קשת לשם יגיעו דודו ארז וירון ברלד. השניים יופיעו יחד על במה אחת במופע קורע מצחוק. דודו יביא את סגנונו הרציני והמצחיק בהפוכה וברלד יביא את ההומור המשוגע ללא גבולות שלו –  ביחד הם יוצרים מופע שלא תשכחו.

לפרטים נוספים על המופע18

דודו ארז וירון ברלד
דודו ארז וירון ברלד

• הברק "מכה" ברמת ישי

ממשיכים לצחוק במוצ"ש כשבבית המרזח ברמת ישי יופיע הסטנדאפיסט יונתן ברק. ברק מופיע כבר למעלה מעשור ברחבי הארץ, בטלוויזיה ובפנטזיות של נשים. במופע החדש שלו יונתן כובש את הקהל בשנינות, כריזמטיות ועודף ביטחון עצמי. הוא חד מאי פעם כשהוא מדבר על החיים בצל האיום הביטחוני, זוגיות, אלוהים וגם משתף סיפורים אישיים מחייו כדי לתת לצופה הרגשה שהוא לא רק רואה מופע אלא גם מכיר את יונתן באופן אישי. זהו מופע חד ומושחז שמציג זווית אינטליגנטית, מקורית ומאירת עיניים ומתאים לכל סוגי וגילאי הקהלים. יונתן דוגל בהומור "נקי" וגבוה ויחד עם זאת מטורף וחסר גבולות. מומלץ לכל מי שאוהב לצחוק, לחשוב ולהתחכך ב"אשכנזי יפה תואר".

לפרטים נוספים על המופע

יונתן ברק
יונתן ברק

• צופית מגיעה לעפולה

צופית גרנט תופיע ביום שבת בהיכל התרבות בעפולה בערב מרתק על החלטות נוקבות, בחירה בטוב ואופטימיות, אנרגיות וקבלת השראה. גרנט, שחקנית ויוצרת, אשת טלוויזיה ותיאטרון, היא אשת משפחה, נשיאת אגודת הידידים של עמותת "אנוש". אישה בעלת כובעים רבים, שכל אחד מהם הינו מופע יצירתי ומרענן של המוטו שמלווה את חייה: לחיות בחמלה ואהבת הזולת ולא לוותר על הגשמת חלומות. בפשטות, הומור, ישירות והרבה חום ואהבה, מגיעה צופית הישר ללב ולשכל הישר. הרצאתה מאפשרת לנו לראות את החיים בזוויות שונות של ניצחון ומנהיגות.

לפרטים נוספים

צופית גרנט
צופית גרנט

• רד בנד

יותר בעניין של מוזיקה? אל ה-דוריס בר באפיקים יגיעו בשבת כוכבי התכנית המצליחה בערוץ 2 וסדרת הקאלט "רד בנד". הכוכבים חוזרים לבמה במופע חדש, קומי, מוסיקלי יחיד מסוגו עם כל הלהיטים הגדולים.

לפרטים נוספים על המופע

רד בנד
רד בנד

• הכבש השישה עשר

מופע הקאלט הכבש הששה עשר ינחת ביום ראשון בהיכל התרבות בעפולה. זהו מחזמר מרגש על פי שיריו האהובים של יהונתן גפן בהשראת הקלאסיקה מאת יהודה אטלס. הצגה מוסיקלית בה שזורים שיריו המקסימים של יהודה אטלס בלחנים חדשים ומפתיעים. בימוי: משה קפטן. לחנים מקוריים: יוני רכטר. מחזה: מיכאל גורביץ'.

לפרטים נוספים על המופע

הכבש ה-16
הכבש ה-16

• רוק ורוח בחוות התבלינים

בחוות התבלינים ממשיכים בפרוייקט המוזיקלי-קולינארי, רביעי אקוסטי. במסגרת זו יופיעו ביום רביעי הקרוב – אסי זיגדון עם הפסנתרן הבינלאומי ניר צ'סטר במופע "רוק & רוח".

לפרטים נוספים על המופע

אסי זיגדון בגלבוע
אסי זיגדון בגלבוע

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|