שבועות: הפארק בעפולה לבש לבן

ראש העיר אבי אלקבץ: "כמה מרגש לראות כך את הפארק העירוני שלנו, ככה הפארק צריך להיראות מדי יום, שמח ומלא בפעילות קהילתית עשירה ובאנרגיות חיוביות של התושבים שלנו". צילום: ארז גרנק

אירוע "'יהלום' של שבועות עם 'שחקים'" התקיים בשבוע שעבר בפארק העירוני בעפולה במעמד ראש העיר אבי אלקבץ והנהלת העיר, כאשר תלמידי בית ספר "יהלום" הובילו טקס רשמי לכבוד חג השבועות.
את האירוע הובילה אמילי זיידל וצוות "שחקים" עפולה, יחד עם צוות בית הספר שהפכו את הפארק העירוני לחגיגת ענק לכבוד חג השבועות עם מוקדי פעילות מגוונים לכל המשפחה.
את האירוע פתחו תלמידי בית הספר עם טקס רשמי במהלכו כל שכבת גיל לקחה חלק בטקס ותלמידי כיתה א' סיימו בשיר וריקוד משותף "שבת אחים ואחיות". לאחר הטקס הרשמי אותו הובילו צוות בית הספר, נהנו תושבי העיר ממגוון מוקדי פעילות ביניהם שזירת פרחים, משחקים, מוקדי מים ומעגלי מתופפים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

ראש העיר אבי אלקבץ: "כמה מרגש לראות כך את הפארק העירוני שלנו, ככה הפארק צריך להיראות מדי יום, שמח ומלא בפעילות קהילתית עשירה ובאנרגיות חיוביות של התושבים שלנו. הקיץ הזה, תלמידים, בני נוער ומשפחות ייהנו מהפארק העירוני כפי שמגיע להם, כל יום, כל הקיץ".
דניאל בן, מנכ"ל רשת "שחקים": ההפקה המשותפת עם בית ספר וקהילת הרובע מאפשרת לנו להביא לידי ביטוי את ערכי "שחקים" בכל הנוגע לחיבור קהילתי ולעשייה חינוכית וחברתית. אין יותר משמח מלראות את כל הגורמים משתפים פעולה יחד ומובילים אירוע עירוני ביד רמה. נמשיך וניצור חיבורים ושיתופי פעולה שיביאו ערך לתושבי העיר".