שאפו לחביבת מדורינו נטלי עמר, התחפשה לליצנית אבל בטוב טעם. פלאש! – רכילות בעמק

הלוק הפורימי המרשים שלפניכם שייך לחיילת נטלי עמר, שזכתה לאיפור יצירתי ומוקפד על ידי המאפרת חני בלינסקי מבירת העמק. ככה זה שנכנס אדר..

• קבוצת חיילים ראשונה ביקרה  השבוע במוזיאון לתולדות בית שאן מטעם מחלקת החינוך מבסיס נעורה. "החיילים היו ממושמעים להפליא ועשו את כל המוטל עליהם כאילו אני מפקדם", ציין מנהל המוזיאון שייקה כהן, שקיבל מחמאות מהחיילים על מפעל השימור וההנצחה האנושי והמרגש.

WELLCOME לחביבנו אלון חן שחזר לככב לאחר היעדרות
WELLCOME לחביבנו אלון חן שחזר לככב לאחר היעדרות

↑ אלון חן מגאדג'ט עפולה מציג את המכשיר האטרקטיבי של סמסונג "אי-5- 2017", עם טביעת אצבע, חסינות למים ומצלמה "מפצתית". וכ"שהצדיק" ממליץ, אתם יכולים להיות רגועים. מילה שלנו.

• משה שוורץ תפס השבוע תמונה עם אליל ילדות שלו, הבועט במיל' משה סיני. לזה אנחנו קוראים סגירת מעגל.

אנחנו מאחלים לעובדי בזק, ציון גבאי, יעקב מלכה ומיכה סילקו. תזכו למצוות
אנחנו מאחלים לעובדי בזק, ציון גבאי, יעקב מלכה ומיכה סילקו. תזכו למצוות

כמדי פורים גם השנה עובדי בזק עפולה בשיתוף עם עמותת סלע בראשות ציון גבאי ויעקב מלכה ויו"ר ועד עובדי בזק עפולה מיכה סילקו חילקו עשרות משלוחי מנות בפורים למען הקהילה. יש לציין כי שיתוף הפעולה נמשך כבר מספר שנים במגוון תחומים למען הקהילה. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה.

• צוות העובדים של חברת ריווק (ReWalk) מיקנעם הגיע בתחילת השבוע למתחם הקריוקי והאירועים, הפלאג אין ברמת ישי לחגוג את חג פורים. הסניף הישראלי של החברה נהנה מבופה עשיר ומפעילות זמר.

לאריאל כמה טוב שבאת הביתה. חיזוק ליומי המקומי בעמקים
לאריאל כמה טוב שבאת הביתה. חיזוק ליומי המקומי בעמקים

↑ אריאל בר, ששבה לבירת העמק לאחר 6 שנים של שהייה חוקית במדינת טכסס, ארה"ב, נקלטה מיד כמנהלת שיווק לדסק אמריקה בחברת רב סל טכנולוגיות מאלון תבור שהנה החברה היצרנית המובילה לשקיות אל בד ממוחזרות 100%. אריאל: "כמה טוב לחזור הביתה למשפחה ולעבודה מאתגרת"

• ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה הגיע השבוע יחד עם ממלא מקומו סרגיי אוקלנדר לבית הספר "יגאל אלון" שם הם ביקרו בחדר המנהיגות החדש שהוקם בבית הספר. היה מעניין.

יכול להיות מרוצה ראש העיר של מגדל העמק אחרי הכנס המוצלח "לדיירי מחיר למשתכן"
יכול להיות מרוצה ראש העיר של מגדל העמק אחרי הכנס המוצלח "לדיירי מחיר למשתכן"

לפני כשבוע התקיים במגדל העמק כנס "מחיר למשתכן" ראשון מסוגו אליו הגיעו מאות תושבים מהעיר ומחוצה לה וביניהם זוכי ההגרלה הראשונה וכאלה המבקשים להשתתף בהגרלות הבאות. בסיום דאגנו לתיעוד משותף של ראש העיר, סגניו, נציגות משרד הבינוי והשיכון וצוות הון אנושי שהופקדו על ההפקה

• חן כהנא חוזר למדור שלנו אחרי שנים עם הפינה שלו "חן חן". השבוע הוא ניפק לנו את המשפט המתחכם הבא: "תבעו את דנה אינטרנשיונל על הוצאת דיווה"..