שאפו לצוות ביה"ס יהלום בעפולה, השקיעו בהכנות לפתיחת השנה, דובר הגלבוע שי אלט נפרד ממחלפותיו בפוסט מרגש. פלאש! – רכילות בעמק

↑ צוות בית הספר ״יהלום״ ברובע יזרעאל התכנס לשבוע הערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים שנפתחה בשישי שעבר. בהצלחה.

דובר עיריית עפולה מוטי פריאל חגג לפני ביום חמישי האחרון את יום הולדתו. אם במקרה פספסתם את הברכות המתבקשות, אנחנו כאן להזכיר לכם שאף פעם לא מאוחר…

דובר הגלבוע שי  אלט השתחרר ממחלפותיו לטובת מראה עכשווי משוחרר
דובר הגלבוע שי אלט השתחרר ממחלפותיו לטובת המראה העכשווי המשוחרר

↑ שי אלט, דובר המועצה האזורית גלבוע נפרד ממחלפות ראשו ש"הידלדלו" לטובת המראה המשוחרר. בפוסט מרגש ומסעיר שהעלה לרשת החברתית פייסבוק כתב המדברר: "ובכן, זה אני .הקרב העיקש והנחוש מול רצונות השיער הסתיים בכניעה מוחלטת", אכן נוגע ללב.

 שלישי בשבוע שעבר. מיקי בר נוטש את החמימות העפולאית לטובת הלחות של תל אביב. זה נגמר בבילוי עמוק לתוך הלילה בנמל של העיר ללא הפסקה כולל ארוחת שף מפנקת עם החברים הקרובים.

ככה עושים הפסקת צהריים. אוהד בשה וגל חמרה התפנקו לאנצ' צהריים איטלקי בפיאנו ביקנעם
ככה עושים הפסקת צהריים. אוהד בשה וגל חמרה מלומינס התפנקו בלאנצ' צהריים איטלקי בפיאנו ביקנעם

 עובדים ונהנים: השבוע תפסה עדשת המדור את אוהד בשה וחברתו לעבודה בחברת לומינס, גל חמרה בזמן הפסקת צהריים במסעדת  פיאנו יקנעם. השניים נהנו מארוחת צהריים איטלקית וממעט נחת לפני החזרה לעבודה.

• איש הכדורסל הוותיק עודד עקיבא חגג היום שישי האחרון  עם המשפחה ובנותיו פעמיים. גם את החזרה לבית הספר וגם את יום הולדתו. מזל והרבה טוב גם מאיתנו.

מירי רגב עם צביקה סלוצקי, עם מנכ"ל רשות הכינרת נהנו עם קהל אלפים בפסטיבל כתר המזרח בכינרת
מירי רגב עם צביקה סלוצקי, עם מנכ"ל רשות הכינרת נהנו עם קהל האלפים בפסטיבל כתר המזרח בכינרת

מעל 10,000 חוגגים בילו ונהנו בפסטיבל כתר המזרח של משרד התרבות והספורט בחופי איגוד ערים כינרת. בתמונה: שרת התרבות והספורט מירי רגב עם צביקה סלוצקי, מנכ"ל רשות הכינרת. צילום: ליאור פוזניאק.

• שלמה מליחי, ממלא מקום ראש עיריית עפולה הקליד את אצדטיון המושבה בפתח בוויז בשני שעבר והגיע לעודד את הצהובים של בית"ר ירושלים. בתום המשחק הוא גם יצא עם חיוך גדול על שפתיו מהסיבות הנכונות. ככה זה שצהובים…

סמיר ממעדני המזרח התחיל לפנק את הלקוחות גם בבתי הלקוחות עם קייטרינג ממש טעים
סמיר ממעדני המזרח התחיל לפנק את הלקוחות גם בבתים עם קייטרינג ממש טעים

 במטעמי המזרח ממשיכים לפנק את תושבי עפולה והעמקים במיטב הבשרים המשובחים, הסלטים הרעננים, וכמובן השירות הנפלא, האדיב והנדיב בראשות הבעלים סמיר. בעת האחרונה פועל במסעדה קייטרינג שמגיע אליכם "עד הבית" עם מיטב המנות העסיסיות והאיכותיות מבית "מטעמי המזרח". אל תפספסו.

משפחת זלצמן בזמן איכות משפחתי עם קריוקי
משפחת זלצמן בזמן איכות משפחתי עם קריוקי בפלאג אין ברמת ישי 

משפחת זלצמן מקיבוץ דברת הגיע ביום ראשון השבוע לזמן איכות משפחתי עם הילדים היפים, מאי ועמית במתחם הקריוקי והאירועים, הפלאג אין ברמת ישי. חוץ מלשיר קריוקי המשפחה נהנתה גם ממטעמים ממטבחו של שף המתחם.

• טל נפתלי לקח את הג'וניורים שלו בראשון השבוע לסמי עופר בכדי לצפות בהצגה של הירוקים מחיפה. זה