שאפו לנפילים של פרל שעשו מצווה והכדורגלן עם קבוצת הוואטסאפ בשם מוזר. פלאש! – רכילות בעמק

הנפילים של רועי פרל לקחו טיים אאוט קצר מהאימונים לטובת חלוקת סופגניות במרכז הרפואי העמק.

מרעיש ביותר: מיהו הכדורגלן המוכר מהאזור שפתח קבוצת וואטסאפ עם כמה חברים טובים תחת השם "אני לא יכול לראות את המאמן" (לא נגענו). אתם תתעלפו אם תדעו מה רץ שם בקבוצה.

תגידו הפי בירסדיי: נועה גיסר, הנסיכה הפרטית של יאיר גיסר, חגגה השבוע 11 שנות קיום. האבאל'ה יאיר דאג לקחת אותה לארוחה מפנקת ב'אחוזה' וגם פינק אותה עם מתנה שווה. מזל"ט.

טורניר עיתונאים
נבחרת העיתונאים של העמק. יודעים גם לבעוט, לא רק לכתוב

טורניר חנוכה לזכרו של דודי הללי ז"ל: קבוצת העיתונאים שבה שיחקו שלושה מיודענו עמוס קלס, יגאל גולדשטיין ונדב מעוז – גברה בגמר על כוכבי העבר של מכבי חיפה.

המפנק בע"מ: אם אתם רואים הרבה חיוכים על הפנים של מי שיוצא מחדר הוי.אי.פי באולם הכדורסל בעפולה עילית במשחקי הפועל עפולה יכול לקשור את זה לפינוקים שמעביר יקי מ'רולדין' למשחקי הקבוצה. אפילו המדור יצא מחויך.

חיים אפללו
הרב חיים אפללו עם דור מיכה וטל בן חיים

המסורת נמשכת: הרב חיים אפללו ממגדל העמק ושחקני מכבי ת"א בכדורגל הגיעו השבוע לביתו של מני לוי לטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה. היה מרגש. צילום: מיכל יצחקי.

אחרי שבועיים של חופשה מרגיעה ונטולת דאגות בתאילנד, נשיא הפועל עפולה ששי יעקב חזר השבוע לתוך הבלגן של הפועל עפולה.• לזה אנחנו קוראים נחיתה קשה. אאוץ'…לא נעים.

 לירן דניאל ורודריגו גטיקה ברגע לא רציני
לירן דניאל ורודריגו גטיקה בהפסקה קלילה בקורס

 ↑ לירן דניאל ורודריגו גטיקה מעבירים את הזמן במהלך קורס נושאי משרה. התרשמנו מהרצינות.

שמענו שברנדון בראון לא מחמיץ הזדמנות לביקור בקאנטרי קלאב המקומי, שמאמץ השנה את שחקני הקבוצה. ברנדון מנצל את חדר הכושר, הג'קוזי והסאונה המדהימים. ואנחנו אומרים…למה לא?