רשת אורט נבחרה להפעיל את תיכון 'יהודה' בעפולה 

מ"מ ראש העיר חביב פרץ, המחזיק בתיק החינוך הממלכתי-דתי ויו"ר וועדת מכרזים אמר לאחר הבחירה: "אנו שמחים על בחירתה של רשת וותיקה ואיכותית כמו אורט ובטוחים שהיא תצעיד את בית הספר ותלמידיו להישגים לימודיים. 

רשת החינוך 'אורט ישראל' נבחרה היום פה אחד להפעיל את בית הספר התיכון הממלכתי-דתי 'יהודה' בעפולה. בכך תהפוך אורט לרשת החינוך הגדולה בעפולה שתפעיל שלושה  בתי הספר תיכוניים בעפולה יחד עם 'אורט אלון' ו'אורט בן גוריון'. יש לציין כי רשת 'אורט ישראל' הנחשבת לאחת מרשתות החינוך המובילות והמוערכות בישראל נבחרה פה אחד על ידי חברי וועדת המכרזים של עיריית עפולה לאחר שעמדה בכל הקריטריונים שכלל המכרז. 

מ"מ ראש העיר חביב פרץ, המחזיק בתיק החינוך הממלכתי-דתי ויו"ר וועדת מכרזים אמר לאחר הבחירה: "אנו שמחים על בחירתה של רשת וותיקה ואיכותית כמו אורט ובטוחים שהיא תצעיד את בית הספר ותלמידיו להישגים לימודיים. ראש העיר אבי אלקבץ הוסיף ואמר: "אנחנו ממשיכים ליזום, לפתח ולשדרג את מערכת החינוך בהתאמה לתוכנית האסטרטגית ובמתן מענה לשונות ולייחודיות של כל תלמיד. אחת הדרכים שלנו להשביח את מערכת החינוך היא לרענן את השורות ורשת אורט היא בהחלט רשת איכותית שתביא לרוח חדשה לבית הספר". 

מנכ"ל רשת אורט צבי פלג אמר: אנחנו מודים על האמון שניתן בנו. רשת אורט תוביל את בית הספר לאיכויות, ערכים והישגים, הן בעולמה של תורה והן בעולם המדע והטכנולוגיה, והוא מצטרף לבתי ספר רבים נוספים מהחינוך הממלכתי דתי שבניהולה של הרשת המובילים כיום במגזר הדתי.

תיכון יהודה בעפולה
תיכון יהודה בעפולה