רשמית: עו"ד אלי מלול מונה ליו"ר דירקטוריון "שחקים" בעפולה

עו"ד מלול על התקופה הקרובה בשחקים: "מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בתוכן ובהיקף הפעילות שטרם נראו כמותם במתנ"סים בעפולה". צילום: אבי פילוסוף- סבבה בצפון

בפורום מורחב שכלל את מנהל מחוז חיפה והעמקים של החברה למתנ"סים, ואת שני חברי ההנהלה החדשים אביי דג'ן וראובן יוקלר, בחרה הנהלת שחקים עפולה את עו"ד אלי מלול ליו"ר הדירקטוריון, אביי דג'ן נבחר כמ"מ יו"ר ומונו הרכבי ועדות חדשים.

בהמשך הישיבה החגיגית הציג מנכ"ל שחקים, דניאל בן את עיקרי תוכנית העבודה ותקציב 2019, לפיהם יש צמיחה אדירה בהיקפי הפעילות והעשייה. הבשורה המשמעותית היא בסכומים האדירים שיוקצו השנה לפעילות קהילתית, יצירתית ומעשירה, "המטרה היא לגעת בכולם ולחבר את כולם", מסר בן. לאחר הצגת הדברים שיבחו חברי ההנהלה את בן ואת צוות שחקים וביקשו להודות לרו"ח אלי ועקנין על העבודה המסורה בהכנת התקציב.

דירקטוריון שחקים
דירקטוריון שחקים

 

עו"ד מלול, שהיה מעורב בהכנת התוכניות וההערכות ציין בדבריו כי "מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בתוכן ובהיקף הפעילות שטרם נראו כמותם במתנ"סים בעפולה". כמו כן, ביקש מלול להודות לחברי ההנהלה היוצאים על תרומתם החשובה בהתפתחות המערכת.

בין הנושאים השונים אותם סקרו בן ומלול, ציינו השנים כי המערכת צפויה להרחיב פעילותה בתחומי פעילות רבים וציינו כי בין היתר בכוונתם להתמקד בספורט. ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, בירך על הישיבה החגיגית, "עיריית עפולה רואה ברשת המתנ"סים "שחקים" עמוד תווך בעיר עפולה. אני מברך את צוות ההנהלה החדש, את חברי הדירקטוריון ואת עו"ד אלי מלול  ואני סמוך ובטוח שהרשת תמשיך ותעניק רבות לתושבי עפולה בתחומים רבים".

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|