רשמית: בית המוסיקה יזרעאל-גלבוע, הוכר כקונסרבטוריון

בעקבות הסטטוס החדש ישמש כביה"ס אזורי למוסיקה בגלבוע לאחר שהוכר על ידי משרד החינוך

עם החזרה מחופשת הפסח, התבשרו תושבי הגלבוע וכל העוסקים בחינוך המוזיקלי באזור, על בשורות נהדרות, המכירות בייחודיות וברמה הגבוהה של בית המוסיקה שבקיבוץ יזרעאל. בתום פעילות נמרצת אל מול שלל גורמים, מכיר משרד החינוך בבית המוסיקה- כקונסרבטוריון, ובכך הופך את המוסד הוותיק לבית ספר מקצועי-אזורי (ויחידי) לחינוך מוזיקאלי בגלבוע.
ההכרה בבית המוסיקה כקונסרבטוריון מזכה את המקום בקבלת סמל של מוסד מוכר ע"י משרד החינוך, ומתבטא בתוספת תקציב, תכנים ופיקוח מצד המדינה. אך יותר מכול, הפיכת המקום לקונסרבטוריון, היא אמירה ברורה של המדינה בדבר רצונה לתרום ולהעניק (באמצעות בית המוסיקה)- מענה איכותי שיעלה את הרמה המוזיקאלית בכל אזור הגלבוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בית המוסיקה יזרעאל-גלבוע, מאפשר מסגרת לימודים מקיפה לילדים (מגילאי טרום חובה) ולבוגרים. הקונסרבטוריון בגלבוע מציע, בנוסף לחוגי נגינה, לימודים משלימים כמו לימודי טרום כלי. התלמידים נהנים ממערך של הרכבים ביצועיים, שיעורים תיאורטיים, והזדמנויות להופיע בקונצרטים ואירועים שונים. הלימודים במקום הם מקיפים ומגוונים ומאפשרים לתלמידים את הזכות לנגן בהרכבים מרתקים כהרכבים קאמריים, הרכבי ג'אז, אנסמבל כינורות/ צ'לו ונגינה בארבע ושש ידיים בפסנתר. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לפעילות הקהילתית בגלבוע, ההופכת את לימודי המוסיקה לכלי להעצמת אוכלוסיות, לשיתוף פעולה יהודי-ערבי, וליצירת מרכז תרבות היוזם ומקיים אירועי תרבות אזוריים.
"אנו מאמינים כי כל ילד יכול ללמוד נגינה ומתאימים תכנית לימודים ייחודית ואישית לכל אחד אשר תמצה את כישוריו וכישרונותיו ותאפשר לתת ביטוי אמוציונאלי לאישיותו". הסביר סטאס גברילוב, מנהל בית המוסיקה יזרעאל-גלבוע.

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|