"רק על הקווים": סופרבוס משדרגת השירות לנוסעים

בעקבות שיתוף פעולה בין חברת התחבורה סופרבוס לארגון נוסעי התחבורה בישראל יוארכו שעות פעילות של קוים בעפולה ובקווים נוספים באשכול עמקים. במקביל יתבצע בקרוב גם שדרוג בשילוט הדיגיטלי ובאפליקציה המספקת מידע

 

שיתוף פעולה פורה מתקיים בין ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל – "תחבורה בדרך שלנו" לבין חברת האוטובוסים "סופרבוס", המפעילה אשכול קווים באזור עפולה והעמקים.

"לזכותה של חברת סופרבוס ייאמר שהיא קשובה ונענתה לבקשותינו, נציגיה פוגשים אותנו לפגישות תקופתיות, באופן קבוע, מתייחסים ומשפרים בהתאם להערות שאנו מעבירים אליהם מהשטח ומהחיבור שלנו לנוסעים", כך מציין מנהל הסניף הצפוני בארגון, אביעד מרדכי.
את ההישגים המשותפים, מחלקים בארגון לפי איזורי פעילות, על מנת שלנוסעים, יהיה קל לבחון את הדברים ולראות את השיפור המשמעותי שחל בכל אחד מאזורי הפעילות.


בין השינויים בעפולה: הוארכו שעות הפעילות של קו 14 במוצ"ש, בקו 13 שונתה תחנת הקצה, על מנת להקל על הדיירים, בקו 19 המגיע לפתח מתחם הקניות, הסמוך לביה"ח העמק, הותקנה המפה בתחנת הקצה, יחד עם לו"ז מעודכן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בארגון אומרים כי בכל הביקורות שנערכו, הנהגים עוצרים בכל התחנות שבמסלול, מקפידים על הכרטיסים הנכונים בכל נסיעה – בדגש על הנסיעות הבינעירוניות, השילוט הדיגיטאלי בקדמת האוטובוס הותאם לבקשת הנוסעים ומערכת הכריזה החיצונית הותאמה לצרכים של הנוסעים, תוך התחשבות בשכונות המגורים.

שינויים נוספים: יותקן בקרוב שילוט דיגיטאלי במסוף יקנעם, שופר המידע המסופק לאפליקציות ועודכנו בהן נתונים מדויקים יותר. כמו כן נבדקות בקשות הארגון לתוספת נסיעות בקווים 188 ו-181 לחיפה ובקו 11 נבדקות, במטרה להוסיף נסיעות.

• הקפדה על דיוק בעמידה בלוח הזמנים

בטבריה: הנהגים בקו 969 לבני ברק מקפידים על הגעה מוקדמת במיוחד, כדי לאפשר לנוסעים לעלות ברוגע ולצאת בזמן. בנוסף ובהתאם לצורך שהעלה הארגון, הוארכו שעות הפעילות בקווים הבינעירוניים 30 ו – 28, המקשרים את טבריה עם היישובים הכפריים בסביבה. זמני הנסיעה מרחוב תמר למרכז העיר קוצרו משמעותית ע"י קווים  1,6 ו – 5 וכן הוכפלה התדירות לרחוב תמר וסונכרנו תדירויות קו 7 ו – 8.

בארגון הנוסעים מציינים עוד, כי נציגי החברה גם התייחסו לכל תלונה פרטנית שהעלו, נתנו לה מענה אמיתי ובדיקה מקצועית ואף הציגו שיפורים, כמו הקדמת זמני השירות. אביעד מרדכי, מנהל סניף צפון ב"תחבורה בדרך שלנו": "אנו מודים לחברת סופרבוס, שמשקיעה זמן ומשאבים במענה לפניות הציבור ולפניותינו ומקפידה לתת מענה, גם בכלים דיגיטליים ומתקדמים, כמו דף הפייסבוק העדכני שהיא מפעילה".
בארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל,  "תחבורה בדרך שלנו",  רואים חשיבות רבה לשיתוף ציבור בתחומי התחבורה ולכך שצורכי הנוסעים נלקחים בחשבון.

אולי מעיין אותן גם: