רצים ל"מרחקים ארוכים" בבית ספר יהלום בעפולה

לאירוע השיא, שנערך לאחר למידת התחום בקרב התלמידים, הגיעו רצים אולימפיים מתחום האתלטיקה בישראל

אירוע אתלטיקה יוצא דופן נערך השבוע בבית ספר "יהלום" במסגרתו התארחו בבית הספר רצים מקצועיים מתחום האתלטיקה. לאירוע השיא, שנערך לאחר למידת התחום בקרב התלמידים, הגיעו רצים אולימפיים מתחום האתלטיקה בישראל. בין הרצים ניתן היה לראות את איתי מגידי, אלוף אולימפי שזכה בתואר אלוף הארץ מספר פעמים בריצת 3000 מטר מכשולים, עופר ישראלי, רכז איגוד האתלטיקה בישראל, ריקי סלם, שזכתה בתואר אלופת הארץ בריצת מרתון וכן דני דסטה, חבר מועצת העיר עפולה ורץ מקצועי בעברו.

במהלך האירוע, הפעילו הרצים האולימפיים את שכבת ה'- ו' בתחנות הקשורות למקצוע האתלטיקה. בנוסף להפעלה יוצאת הדופן, העשירו את הידע של התלמידים בענף האתלטיקה ואף בחנו את התוצאות שהשיגו התלמידים בתחנות השונות. דני דסטה שמפעיל חוג אתלטיקה קלה בקרב הילדים מד שבוע בפארק בעפולה זיהה את כשרונם של הילדים והזמין אותם להצטרף לנבחרת אותה הוא מוביל.

הילדים, אשר בעיקר הוציאו אנרגיה ונהנו משלל התחנות שהופקו עבורם, לומדים את ענף האתלטיקה במהלך השנה על ידי המורים המקצועיים לחינוך גופני: זיווה מויאל ועודד נאור, המקדישים לא מעט שיעורים בפיתוח ושכלול היכולות המוטוריות ושיפור כושרם הגופני, הפיזי והמנטאלי של התלמידים.