רמת ישי: רונן עקיבא ימוקם כמספר 2 בסיעתו של ניר חבקין

"אני רואה עצמי כנציגו של הדור החדש, דור שצמא לשינוי ולוקח על עצמי להוביל את המשימה המאתגרת הזאת לעמוד בראש היישוב לצידו של ניר חבקין בנחישות, באהבה והמון מסירות." אומר עקיבא

יו"ר ועד ההורים הבית ספרי ברמת ישי רונן עקיבא, הכריז השבוע על השתלבותו בסיעת 'הדר' של ניר חבקין. עקיבא, כלכלן ומשפטן עם ניסיון רב, תושב רמת ישי משנת 2002 נשוי לאיילת, אב ל-3 בנות, פעיל חברתי כ-9 שנים ומשמש  כאמור יו"ר ועד ההורים הבית ספרי מזה 5 שנים.
עקיבא: "לאחר עשיה רבה כיו"ר ועד ההורים, הובלה של פרויקטים רבים בישוב  ובעידוד בני המשפחה והחברים, אני רוצה לתרום ולעשות עוד יותר ולשם כך אני מציג מועמדות להובלת רמת ישי ורואה עצמי כנציגו של הדור החדש, דור שצמא לשינוי מסוג חדש ולוקח על עצמי להוביל את המשימה המאתגרת הזאת לעמוד בראש היישוב לצידו של ניר חבקין בנחישות, באהבה והמון מסירות. אני דוגל בשיתוף פעולה ועבודת צוות של כל חברי המועצה והתושבים שכולם אנשים מצוינים ומגיע להם קרדיט של סמכות ואמון בכדי להגיע להצלחות מסוג חדש ואחר. כאלו שטרם נראה כאן ביישוב. אין ראוי מניר חבקין להוביל את רמת ישי. יושרו, ניקיון כפיו, ניסיונו הרב ובעיקר הערכים והחזון אותם הוא מציג לא מותירים ספק כי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון והמועמד הטוב ביותר להנהיג את רמת ישי בייחוד בעת הזו".
חבקין: "רונן מהווה מכפיל כח משמעותי, הן מבחינת האנרגיות, המוטיבציה והרצון לבצע שינוי במועצה. כמו שכולם מכירים רונן צעיר, נמרץ, עם יכולות מוכחות. יחד, נמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב – להוביל את רמת ישי למקום טוב יותר. כמו כן, בקרוב נחשוף את שאר חברי הסיעה וצפויות הפתעות. מכאן, אני קורא ליונתן וליבי להצטרף לכח המשמעותי היחיד שיכול להחליף את השלטון הנוכחי", סיכם חבקין.

מגדל העמק: יקי בן חיים לא מבזבז זמן

|

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|