רמת ישי: יריד שישבת אומנים" נכנס להילוך גבוה

בעוד כשבועיים ברמת ישי  יפתחו אומני הישוב את בתיהם ויציגו את יצירותיהם גם למכירה, במקביל תוצג תערוכה בבית מרים, מארגני היריד ציינו שמספר האומנים שהצטרפו השנה ליריד האומנות הייחודי ביחס לשנה שעברה עלה והוא יתפרש על פני סוף שבוע שלם. מומלץ לא רק לשוחרי תרבות צילום: פייסבוק מתנ"ס רמת ישי

ההיערכות במתנ"ס רמת ישי לאירוע "שישבת אמנים", שייערך בתאריכים  4- 5 בספטמבר, נכנסת להילוך גבוה, עד כה הסתיים רישום האמנים והודפסה חוברת האמנים, שמומנה באופן מלא על ידי נותני חסויות ומפרסמים.
מרישומי המתנ"ס עולה כי השנה עלה מספר האמנים שנרשמו לאירוע, ביחס לשנה שעבר. באירוע, שיתפרס על פני סוף שבוע שלם, יפתחו אמנים רבים את בתיהם למבקרים ויציגו את אמנותם ואף ימכרו פריטים לקהל. במקביל, ב"בית מרים" תהיה תצוגה מרוכזת של מספר אמנים.

גיא זקס. ממארגני היריד;
גיא זקס. ממארגני היריד

האמנים השנה יציגו מגוון רחב של אמנויות, כגון ציור, פיסול, תכשיטנות, עבודות בעץ ובזכוכית ועוד. יו"ר הנהלת המתנ"ס, חבר המועצה גיא זקס מסר לעמקניוז  על ההכנות  ליריד : "זוהי מסורת תרבותית נפלאה, תוצרי האמנות של אמני רמת

ישי מדהימים ומרגשים. אני שמח לראות את המפעל החשוב הזה גדל בעקביות כל שנה". הקהל הרחב מוזמן לבוא וליהנות מסופ"ש אומנותי מהנה ולהסתובב  ברחובותיה של רמת ישי שתלבש חג לקראת האירוע.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|