רמי לוי ורשת 'ויקטורי' יתמודדו על רכישת סניף You ביקנעם

בעקבות המשבר החריף בו נמצאת רשת מגה העומדת מאחורי המותג של YOU  ולמרות הסדר הנושים מסתמן כי כחלק מצמצום הפעילות ההפסדית מתקיימים מגעים למכירת סניפים ביניהם הסניף ביוקנעם שהוצע לקונים פוטנציאליים.

במסגרת המגעים לרכישת סניפי רשת 'מגה' והמותג שלה You נודע שרמי לוי, ומנכ"ל ובעלי רשת 'ויקטורי', אייל רביד, מקיימים מגעים לפתיחת סניף שלהם ביקנעם במקום הסניף הקיים של רשת You.
בעקבות שיחתו של ראש העיר אלפסי השבוע עם רמי לוי וגם עם אייל רביד

ל – עמק ניוז נודע כי בעקבות גורלו הלא ידוע של סניף YOU  בעיר שוחח ראש העיר של יוקנעם אלפסי עם רמי לוי ואייל רביד מבעלי רשת ,ויקטורי וניסה לעניין אותם  בהקמת סניפים לרשת שלהם בעיר.
בתוך כך נודע כי רמי לוי ואייל רביד מנהלים מגעים לרכישת הסניף. עוד נודע שראש העיר אלפסי  הציע לרמי לוי להקים סניף של רשת השקמה בפארק התעשייה "מבוא כרמל" או מרכז מזון לוגיסטי. מעיריית  יוקנעם נמסר כי סוכם שרמי לוי צפוי להגיע לביקור בעיר שיכלול פגישה וישיבת עבודה עם אנשי העירייה

ראש העיר, מר סימון אלפסי: "אנו ממשיכים כל הזמן בפעילות אינטנסיבית על מנת להכניס ליישוב שחקן נוסף שיביא לתחרות ולהורדת מחירים לרווחת התושבים. בעבר כבר פניתי אישית למנכ"לי 'מגה' ו'שופרסל', והם נענו לבקשתי והוזלו מחירים של מאות מוצרים, אבל אין זה מספיק. כולי תקווה שהמו"מ יסתיים בחיוב ותושבי העיר לא יצטרכו לכתת רגליהם ליישובים סמוכים אחרים".