מי הרטיט לבבות (בעיקר של הנערות) במגדל העמק, למה עמי כברי חווה ניתוק ויראלי?, פלאש! – רכילות בעמק

תכירו את מאהר וסקר – הצוות המוביל של שופרסל דיל בעפולה. צמד מנצח.

• ז'ק ששון מעפולה ממשיך בפעילויות רבות עבור בני נוער במסגרת ק.מ.י, העצמה והגנה עצמית. הבחור ראוי לכל הערכה, על כך אין ספק.

קרקס כיפי למשפה
קרקס כיפי למשפה

↑ סוגרים את השנה בבוקר של כיף קרקסי לכל המשפחה- בבית הספר לקרקס בכפר יהושע. צילום: תמר גת

 המתנדב והאיש בעל כל המידות הטובות שלום רצהבי מבית שאן חגג השבוע יום הולדת. מזל טוב.

תזמורת משטרה
ימי המוסיקה בטבעון: קונצרט משותף לקונסרבטוריון טבעון ולתזמורת המשטרה

↑ את מנהל קונסרבטוריון טבעון חזי פלד, תפסנו יחד עם מפקד תחנת המשטרה המקומית של טבעון אילן קדוש ומנהל רשת המתנסים של קרית טבעון דרור גרינבלום, מברכים בקונצרט משותף של תזמורת הקונסרבטוריון ותזמורת המשטרה שהתקיים במסגרת ארועי ימי המוזיקה המתקיימים בימים אלו בטבעון. לא נרשמו אירועים מיוחדים בסוף הארוע. צילום דבורה עקיבא

 העיתונאי עמי כברי נאלץ השבוע להתמודד עם ניתוק וירטואלי, לאחר שמכשיר הסלולאר והלפטופ שלו נגנבו. אנחנו שמחים לספר לכם שתוך כמה שעות הוא כבר חזר להיות מעודכן.
זה היה מהיר..

עידן עמדי הרטיט לבבות במגדל בעמק, אלי ברדה בא להודות
עידן עמדי הרטיט לבבות במגדל בעמק, אלי ברדה בא להודות

 השבוע התקיים "פסטיבל "פסיפס בעמק" במגדל העמק במסגרתו נהנו תושבי העיר מהצגות, סדנאות ומופעים לכל המשפחה שכללו הופעות של הזמרים ירדנה ארזי ועידן עמדי שהתקבלו על ידי ראש העיר אלי ברדה ורעייתו

 קצרצר על הדרך: הפעיל החברתי המוערך מבית שאן, נסים זמיר, חגג השבוע את יום הולדתו. מזל טוב ורק טוב.

בביטוח לאומי בעפולה לא נחים לרגע
בביטוח לאומי בעפולה לא נחים לרגע

בהתאם לרוח חזון המוסד לביטוח לאומי, בסניף עפולה ממשיכים לערוך פעילויות ומפגשים עם הפנים לקהילה במטרה לסייע למבוטחים במיצוי זכויותיהם. לאחרונה ערכו בסניף כנס מידע ומיצוי זכויות אליו הוזמנו רכזים מקיבוצי הסביבה. בכנס השתתפו 30 רכזים מהקיבוצים המשתייכים לטיפול של סניף עפולה. במהלך המפגש ניתנו הרצאות על זכויותיהם של מבוטחים בנושאים: אבטלה, מענק לחייל משוחרר ונפגעי עבודה.

 צביקה זכריה הוא פרשן בכיר לענייני האח הגדול ויש לו גם המון תובנות בנוגע למתמודדים והאסטרטגיות שלהם. אם תהיו ממש נחמדים הוא גם יחשוף בפניכם את חמישיית הגמר שלו.