מה הקשר של עמוס אעידן לאח הגדול? כרטיסי VIP לצעירים במגדל העמק, פלאש! – רכילות בעמק

לפני כחודש הושק לראשונה במגדל העמק "כרטיס צעירים VIP" המעניק מגוון הטבות והנחות לצעירי העיר ומאז הצטרפו עסקים רבים לתכנית וקיבלו מראש העיר אלי ברדה תעודות הוקרה.

מתנהג בהתאם: עמוס אעידן, מלך שערי הליגות הנמוכות במיל חגג השבוע את יום הולדתו וזכה לקבל מתנה ייחודית בדמות אזכור בתוכנית "האח הגדול". שווה. פלוס.

 

השר יעלון מרבה לבקר בעמק והפעם במכינת תבור
השר יעלון מרבה לבקר בעמק, והפעם במכינה הצבאית  תבור

 השר בוגי יעלון, הגיע בשבוע שעבר למכינה הקדם צבאית תבור בליווי ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו ומ"מ ראש העיר נתנאל טויטו, ופגש את חניכי וחניכות המכינה לשיחה מעמיקה וישירה, בגובה העיניים.

טל נפתלי נפגש השבוע בעפולה עם לא אחר ממאור זגורי, האיש שהביא לכם למסך הקטן את "זגורי אימפריה" וכותב מדי שבוע טור פופולארי במוסף "שבעה ימים" של ידיעות אחרונות. סתם שתדעו..

מפגש בינדורי בחנוכה במתנ"ס נרקיס בטבעון
אהבנו! כל הכבוד לילדי שכבת ג' ביה"ס נרקיסים שעשו שמח במפגש בינדורי בחנוכה במרכז הקהילתי בטבעון

 במרכז הקהילתי נרקיס של רשת המתנסים בטבעון, התקיים בחנוכה מפגש בין דורי כאשר ילדי שכבת כיתה ג' של בית ספר נרקיסים באו לחגוג את הדלקת נרות עם חברי מועדון הברידג" והרמי של המרכז הקהילתי. הצעירים והותיקים עסקו בפעילות יצירה משותפת, ברכות הדדיות, הדלקת נרות ושירת שירי חנוכה. בעקבות המפגש המוצלח סיכמו המורות ויקי ועינת עם ליאת מנהלת מרכז קהילתי, כי יחזרו על מפגש מבורך מסוג זה כבר ב ט"ו בשבט הקרוב

• מיקי סלוק חגג השבוע עם חבר קרוב את יום הולדתו. אנחנו ידועים לספר לכם שהחגיגה הסתיימה מאוחר בלילה עם נתח סטייק עסיסי ומשובח באחת המסעדות בעמק.

ככה בלי שהרגשנו אגם ברוך הפך גם למרכז צפרות
שאפו לאנשי כפר ברוך, ככה בלי שהרגשנו אגם ברוך הפך גם למרכז צפרות

 מאות עגורים חגו מעל לאגם ברוך בעיצומו של אירוע הצפרות שהתקיים במקום לאחרונה. המחזה המרהיב היה מעין מחווה למאות רבות של מטיילים אשר הגיעו לסייר, להצטלם, לצפות במשקפות ולקחת חלק בסדנאות היצירה במסגרת אירועי אגם כפר ברוך שבלב עמק יזרעאל.

• אלון חן, איש הסלולאר והגאדג'טים של עפולה והעמקים יתבגר מחר בשנה. אז רגע לפני שקיר הפייסבוק שלו יקרוס מברכות חמות ואוהבות, תרשו לנו להקדים מעט ולאחל לו מעכשיו את כל הטוב שבעולם.

אהבנו! האחיות של מחלקת ילדים שמנצלות את הפנאי לגיבוש מחלקתי
אהבנו! האחיות של מחלקת ילדים שמנצלות את הפנאי לגיבוש מחלקתי

↑ צוות האחיות של מחלקת ילדים ב' בבית החולים העמק קיים בשבוע שעבר ערב גיבוש ופרידה משלושת העובדים אשר פרשו מהמחלקה. הלוקיישן שנבחר היה בית קפה מנדרין בקניון העמקים בעפולה. היה שמח. וגם טעים מאד.

• אבינעם יחזקאלי, יו"ר סניף האגודה למען החייל בעפולה והמתנדבים קיבלו מהקהילה בעיר שלל פידבקים על פועלם הרב למען לובשי המדים במהלך חג החנוכה. יישר כוח.