המדור שחרר לאוויר צהלול, המלאך הפרטי של יובל שטרית אמרה איי דו. פלאש! – רכילות בעמק

תגידו מברוק: המאמן המוכשר של קבוצת נערים א' באסי גלבוע, יובל שטרית, שלף טבעת למלאך הפרטי שלו, אתי, והציע לה להזדקן ביחד. ברור שהיא הסכימה!

יום חמישי שעבר, מגדל העמק: עו"ד שמואל פחימה לקח יוזמה ספונטנית ופתח בביתו מנגל עם שפע של סטייקים עסיסיים. על המנגל תיפקד: המאמן רודריגו גטיקה, שדאג לפטם את החבר'ה הטובים, כולל את עוזר מאמן הפועל עפולה, רומן זולו. לזה אנחנו קוראים…"ארוחת בריאות".

• חולה כדורגל: למרות גילו המתקדם, העפולאי ברוך בן שטרית, אחיו של ראש עיריית בית שאן, פוקד מדי סופ"ש את מגרש הקטרגל במועצת פועלים ומשחק עם שחקנים שקטנים ממנו ב-20 שנה ויותר. רק בריאות.

רגע לפני שהחורף האחים סבג לירן דניאן ומתן פרג' מנצלים כל רגע ןחורשים את העמק
רגע לפני שהחורף האחים סבג לירן דניאן ומתן פרג' מנצלים כל רגע וחורשים את העמק

שבת שעברה, גלבוע: לירן דניאל, מתן פרג' והאחים גיל ואפי סבג יצאו לחרוש את השטח ולא שכחו לשלוח לנו סלפי מהשטח.

 נא לשריין את התאריך הבא ביומן: היועץ המשפטי של הפועל בית שאן מישל פטיטו יעמוד תחת החופה ביום חמישי הקרוב (24.11.16) עם בחירת ליבו ענבל באולמי "אצולת העמק". אנחנו נהיה שם

 שבת בצהריים: האבא'לה מאיר כהן וחברו אהוד סנדרוסי החליטו להפגין אבהות למופת ולקחו את הזאטוטים שלהם לנשום קצת אוויר צח בגן משחקים. יפה להם

הנשוי הטרי עמירם אמיתי לא מוותר על תחביבים. השבוע ביקר ב "גיימפליי" עפולה
הנשוי הטרי עמירם אמיתי לא מוותר על תחביבים. השבוע ביקר ב "גיימפליי" עפולה

מתישהו בשבוע שעבר : הנשוי הטרי עמירם אמיתי פינק את עצמו ב- PS4 Pro חדש מחנות "גיימפליי" עפולה. מי אמר שאין זמן פנוי אחרי הנישואין???

 גבר רומנטי: המעסה של אסי גלבוע דרור שינו לא נותר אדיש ליום ההולדת של אשתו ולקח אותה ליום פינוק בצימר המערה במושב חוסן. תמיד לפנק…לפנק!!

פרגון לטל פרל האש של שהמתיקה בעוגת יום הולדת את הפציעה לזר של הפועל עפולה וטידוואל
פרגון לטל פרל האשה של הקואצ' רועי. המתיקה בעוגת יום הולדת את הפציעה לזר של הפועל עפולה טידוואל

הזר הפצוע של הפועל עפולה דימיטריוס טרידוול חגג השבוע יום הולדת. טל, רעייתו של המאמן רועי פרל, הכינה לו עוגה מושקעת, שהמתיקה את מצב רוחו. מזל טוב.

 בלם הפועל מגדל העמק עידן בלסטרה ניצל את הפגרה הקצרה היטב. הוא ארז מזוודה קטנה ונסע לסופ"ש שכולו איכות זמן עם המשפחה באילת. בהחלט רעיון מעולה

 מדי יום שישי, מגרשי הקטרגל באזור: העפולאים מאור עזרן ודוד דסטה מסתובבים ממגרש למגרש ומנסים לשכנע כל דבר שזז למלא טוטו שוכנתי (בעלות של 50 שקלים). מזל שהמדור לא נכנע ללחצים.