אנשי הכדורגל דניאל, צרפתי ופודי בשיחה צפופה – שתפו אותנו… פלאש! – רכילות בעמק

↑ גיא צרפתי, פודי זועבי ולירן דניאל מדסקסים להם במגרש בתענכים. רוצים לשתף את המדור במשהו?

• מתישהו השבוע: יו"ר הפועל עפולה יוסי מלכה ומנהל הקבוצה עודד עקיבא לקחו טיים אאוט קצר מהעיסוקים שלהם והגיעו לעמותת "יד לקהילה", שם ארזו חבילות מזון לנזקקים. צדיקים שכאלה.

• תגידו מברוק לניסן רביבו: לחלוץ הפועל איכסל ורעייתו לינוי נולדה השבוע נסיכה מתוקה. אנחנו מקווים שהם ירוו הרבה נחת מהקטנטונת הדנדשה.

הזרים של הפועל עפולה לא ויתרו על תמונה עם עילאי קודלר בנו של אוהד הקבוצה בועז
הזרים של הפועל עפולה לא ויתרו על תמונה עם עילאי קודלר בנו של אוהד הקבוצה בועז

↑ בועז קודלר כבר שנים מוכר כאחד האוהדים המושבעים של הפועל עפולה בכדורסל, וכעת גם יורש העצר עילאי מתקרב לענף. בתמונה: עילאי עם טרידוול וקאנון בעפולה.

• לידיעת הציבור בעמק: שלא תחפשו בטעות את איש האבטחה יגאל אעידן, כי שמענו שהבחור יצא לטייל ביעד מפתיע: מארקש שבמרוקו. מה בדיוק טוניסאים עושים במרוקו?

• יממה לפני המשחק מול מחדרה, איש המשק של אסי גלבוע גבי אדרי הגיע למגרש ב-4:00 בבוקר בכדי לבצע סימונים אחרונים בדשא. רגע לפני השריקה הוא הביע דאגה עמוקה: "בקושי עברו שבועיים מהשזרוע וכבר עולים עליו, חבל מאוד".

שחקני גלבוע/גליל הלכו לקטוף פרי הדר במטע של מש' גרוסרמכפר יחזקאל. לא עזר נגד הרצליה
שחקני גלבוע/גליל הלכו לקטוף פרי הדר במטע של מש' גרוסר מכפר יחזקאל. לא עזר להם נגד הרצליה

למען החקלאים: רגע לפני המשחק מול בני הרצליה, שחקני גלבוע/גליל יצאו לקטיף במטע של משפחת גרוסר בכפר יחזקאל.

• הבלם העפולאי של הפועל נצרת עילית יבגני ברקמן היה אחראי לאחת ההצלות הכי מרשימות שנראו בשנים האחרונות בליגה הלאומית במשחק מול הפועל ר"ג. חובה לראות את הסרטון.

 תגידו מברוק ענק לאוהד המושבע של הפועל בית שאן מאור זמיר שהחליט השבוע לכרוע ברך ולהציע נישואין לבחירת ליבו. להתראות בחופה.

המדור אהב את הפוזה של מגן אסי גלבוע סהר בן מנשה
המדור אהב את הפוזה של מגן אסי גלבוע סהר בן מנשה

מגן אסי גלבוע סהר בן מנשה מדגמן לצד הכלבלב החמוד שלו.

• גיא וינטראוב שחקן עירוני הפועל עפולה בכדורסל איחר קלות למשחק בשבוע שעבר מול רחובות. וינטראוב שגר בזיכרון יעקב הנצורה עקב השריפות שהשתוללו סביבה הגיע רק אחרי שלוחמי האש פינו את הדרך. העיקר שהגיע בריא ושלם.

• לא נעים לדווח: מאמן כדורגל מהאזור, שכנראה מכור להימורים בצורה קשה ביותר, לאחרונה נקלע לחובות רציניים בגלל שטויות. מישהו מוכן לקחת אותו לגמילה???

המדור מסתקרן מה גרם לדביר אפרים אחיו של היו"ר להיות שקוע במובייל
המדור מסתקרן מה גרם לדביר אפרים אחיו של היו"ר להיות שקוע במובייל

נתפס בעדשה: דביר אפרים, אחיו הצעיר של יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים, נראה שקוע בנייד שלו. שלא תפריעו לו בטעות.

• המאמן רועי פרל אירח השבוע לארוחת שישי את שלושת הזרים של הקבוצה-קאנון, טרידוול וסייקס, שנהנו מהמטעמים של אם המאמן. לבריאות.

• מסעדת "נש נש" בעפולה הופכת אט אט למעוז קבוע של שחקני הפועל עפולה בכדורסל. בין השאר נצפים שם הזרים יחד עם אוראל לב שחברתו הודיה החלה לעבוד במקום לפני זמן לא רב. יפה להם.

 ממשיך לטייל ברחבי תבל: הקאוצ' מאיר ארמה ארז את המזוודות ואת האישה ויצא לנפוש בזנזיבר וטנזניה. המדור מצפה למזכרת.