ביג לייק לשירה איטח היפה מגן נר ולחני בלינסקי על האיפור המושלם, פלאש – רכילות בעמק

↑ שיר איטח מגן נר הגיעה השבוע ליום צילומים צבעוני לפורים בסטודיו של חני בלינסקי שהייתה אחראית גם על האיפור והצילום.

איש הביטחון מרק סלושני יתבגר ממש מחר בשנה כשיחגוג את יום הולדתו. אתם יותר ממוזמנים לתזכר את עצמכם מחר,בכדי שלא תשכחו לאחל לבחור את המזל טוב הנדרש.

אייל בצר בגובה העניים ילדי אלון הגליל ותלמידי בית ספר יחד  החמודים בגבעת אלה
אייל בצר בגובה העניים ילדי אלון הגליל ותלמידי בית ספר יחד החמודים בגבעת אלה

אחרי שילדי אלון הגליל ותלמידי בית ספר יחד בגבעת אלה, החמודים להפליא, זכו בתחרות רובוטיקה, הם באו להראות לראש המועצה אייל בצר, סגניתו חנה פרידמן ומנהלת אגף החינוך רחל שחורי, מה הם עושים שם בעצם. המפגש היה מקסים ומרתק – הילדים הסבירו, שיתפו והדגימו, ובצר שחורי ופרידמן, התמוגגו. נחת.

בשבת האחרונה התקיימה באחוזת ברק צעדת התורמוסים המסורתית – בפעם השמינית. הצעדה היא אירוע קהילתי של תושבי אחוזת ברק המתקיים בעת פריחת פרחי התורמוס הממלאים את השדות שסביב הישוב. משפחות אחוזת ברק ולא מעט אורחים, צעדו במסלול שאורכו כ 4 ק"מ. בסיום הצעידה התקיים הפנינג שכלל את שתיית מיץ תפוזים סחוט טרי (נסחט במקום ע"י המשתתפים) המסורתית, מעגל מתופפים, ופעילויות ספורט לכל הגילאים.

ב- "בית פוזנק" עפולה אהבו מאוד את השחקן המוכשר ולדמיר פלדמן
ב- "בית פוזנק" עפולה אהבו מאוד את השחקן המוכשר ולדמיר פלדמן

בחודש מרץ התקיים קונצרט חגיגי לציון יום האישה הבינלאומי. כ- 200 תושבי העיר עפולה הגיעו ליהנות מהקונצרט של האומן הנפלא ושחקן מוכשר ולדימיר פרידמן שהתקיים במתנ"ס "בית פוזנק". האירוע אורגן על ידי אגף הקליטה של עיריית עפולה בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה, ראש עיריית עפולה יצחק מירון ומנהלת אגף הקליטה אורה צ'רקסוב בירכו את הנשים עם החג האביבי, יום האישה הבינלאומי. כמו כן, מיכאל ברקן המשנה לראש העיר הביע תודה למנהלת אגף הקליטה וכל צוות האגף שלקחו חלק בארגון הקונצרט החגיגי וכן למנהלת מתנ"ס "בית פוזנק" אלה ברוק שעזרתה תרמה רבות להצלחת האירוע.

הכוח הנשי: כ- 120 נשים מחברת ארד טכנולוגיות מיקנעם שפועלת סביב הגלובוס, ציינו את יום השנה בחגיגה משותפת במועדון פלאג אין ברמת ישי. בתוכניה: בופה, אוכל ושתייה משובחים שנערכו בקבלה, הרצאה מרתקת של הנטורופתית אריאלה טלר, וכמובן קריוקי, ריקודים ופעילויות גיבוש מבוססות מוזיקה. צילום: יפעת ינוקא.