ריקי ודין ממגדל העמק כבשו את "אקס פקטור" ו"הכוכב הבא"

במגדל העמק ממשיכים לייצר אמנים. העיר שבה גדלו והתפתחו שחקנים, זמרים ואמנים רבים שפרצו לתודעה הארצית ממשיכה לייצא מטאורים והפעם שני נציגים שלה, ריקי בן ארי ודין אזולאי מככבים בתוכניות הריאליטי המצליחות הכוכב הבא ואקס פקטור

"בית חרושת לאמנים" זה הכינוי לו זכתה מגדל העמק בעקבות רשימה ארוכה של שחקני קולנוע, טלוויזיה ותאטרון לצד זמרים ומוזיקאים שהחלו את דרכם בעיר הקטנה וכבשו את המסכים, המרקעים והבמות המובילות בכל הארץ. אם העיר הקטנה שדרות בדרום זכתה ובצדק לכינוי "עיר המוזיקה" אזי מגדל העמק היא ללא ספק עיר של אומנויות הבמה שבתחומה פועל כ-40 שנה תאטרון קהילתי וכ-20 שנה תאטרון מרוקאי הראשון שהוקם בישראל, לצד חוגי נגינה ושירה שמטפח המתנ"ס העירוני והביא לכך שהעיר הוציאה מתוכה כמות גדולה של שחקנים ואמנים בהשוואה לערים בסדר גודל כשלה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בין השמות הגדולים שצמחו במגדל העמק אפשר לציין את יעקב כהן, משה אבגי, רונית אבגי ז"ל, יפה לוי, הילה סעדה, רותם זיסמן-כהן, אורי זגורי, אני דדון, יאיר פורטל ועוד רבים וטובים וכן מוזיקאים כגון המתופף האגדי אשר פדי, עדן גבאי, ארז אלגרבלי, וכוכבי התכנית "כוכב נולד" אניטה גיסין, דניאל בן חיים ואחרים.
אל הרשימה המכובדת הזאת יצטרפו ככל הנראה שני זמרים נוספים מפס הייצור של מגדל העמק שמשתתפים בימים אלה בתכניות ריאליטי מוזיקליות. הראשונה היא הזמרת ריקי בן ארי (כהן לשעבר) שהצליחה להלהיב את צוות השופטים של הכוכב הבא בשלב האודישנים – ואלה העבירו אותה פה אחד. הנציג השני של מגדל העמק הוא הזמר הצעיר דין אזולאי בן 24 שכיכב על במת אקס פקטור ונחשב לכישרון מבטיח.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|