רועי כהן: "עפולה תנצח את כפר-סבא ואנחנו עוד נעלה לליגת העל"

מנכ"ל הפועל נצרת עילית לא מאבד תקווה ותולה תקוות בשכנה מבירת העמק: "עפולה היא הקבוצה הביתית הכי טובה בליגה ואני מאמין שהם עצרו את כפר סבא. גם אם חלילה לא נעלה לליגת העל השנה אז בשנים הקרובות נעשה זאת". שחקן בנצרת עילית: "אנחנו גמורים לגמרי"

"אנחנו ממש שבורים. לא האמנו שנגיע למצב הזה. היינו עם רגל וחצי בליגת העל ופשוט בעטנו בדלי פעם אחרי פעם", כך סיפר השבוע שחקן בנצרת עילית אחרי התיקו הביתי 2:2 מול הפועל אשקלון, שהוריד את הקבוצה למקום השלישי בטבלה. למרות האכזבה העמוקה, בהנהלת נצרת עילית עדיין לא איבדו תקווה ומנסים לשמור על אופטימיות לקראת מחזור הנעילה. נצרת עילית, שלא ניצחה 8 משחקים רצופים ומדורגת במקום השלישי (58 נקודות), תצא במחזור האחרון למשחק חוץ גורלי מול בית"ר ת"א/רמלה שבו היא חייבת ניצחון על מנת להשאיר לעצמה סיכוי לעלייה. אבל במקביל היא נתונה גם לחסדיה של השכנה מעפולה, שתארח את השנייה בטבלה הפועל כ"ס. המשוואה היא פשוטה: ניצחון של נצרת עילית בתוספת תיקו או ניצחון של עפולה מול כפר סבא (60 נקודות) והקבוצה של ירון הוכנבוים תעלה לליגה הבכירה בזכות הפרש שערים עדיף. "אני בטוח שהפועל עפולה תנצח את כפר סבא ואנחנו עוד נעלה ליגה", כך מצהיר מנכ"ל הפועל נצרת עילית רועי כהן.

מאיפה אתה שואב עידוד?

"שחקני עפולה מבינים שיש שידור בטלוויזיה ויתנו את המקסימום. אסור לשכוח גם שני דברים: ראשית, עפולה הקבוצה הביתית הכי טובה בליגה ושנית כפר סבא מגיעה לחוצה כי יש לה הרבה מה להפסיד".

ואם לא תעלו ליגה זה יהיה כישלון גדול?

"אם חלילה זה לא יקרה השנה אז בשנים הבאות נגיע לשם. כמועדון נצרת עילית נמצא במומנטום חיובי. הנוער שלנו עלה לליגת העל ורק השבוע התחלנו לבצע שיפוץ מקיף באצטדיון 'גרין' במטרה להכין אותו לליגה הבכירה, וזאת בלי קשר לעונה הזו". מי שיעדר במשחק מול בית"ר ת"א/רמלה הוא הבלם ליעד אלמליח בגלל צהובים.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|