רועי כהן: "עלייה עושים בחודש מרץ ולא אחרי שבעה מחזורים"

המנהל המקצועי של נצרת עילית מתמוגג נוכח פתיחת העונה הפנטסטית: "החששות שלנו התבדו. הקבוצה משחקת ברמה גבוהה מאוד". המתיחות בין המאמן הוכנבוים למנכ"ל ברעם העיבה על האווירה הטובה במועדון, אך בקבוצה מבהירים: "הם נפגשו ויישרו את ההדורים. הוכנבוים הבין שאין מאיפה להביא כסף לחלוץ נוסף". צילום: אבי רביבו

דווקא כשהפועל נצרת עילית נהנית מפתיחת עונה פנטסטית והיא מדורגת במקום השלישי בטבלה עם מאזן נקי מהפסדים, המאמן ירון הוכנבוים והמנכ"ל גיל ברעם הצליחו בשבוע האחרון להעיב על האווירה הטובה במועדון. השניים ניהלו דין ודברים דרך אמצעי התקשורת רגע לפני המשחק האחרון מול הפועל פ"ת באצטדיון 'גרין', שהסתיים בניצחון משכנע של המקומיים 1:3, מה שהוביל למתיחות במועדון. הרקע למתיחות הזו היא רצונו של המאמן להתחזק בחלוץ בכיר, כפי שהובטח לו מבעוד מועד.
אלא שראשי הקבוצה סירבו להיענות לדרישתו בגלל מגבלות תקציביות. "חוליו סזאר והחלוצים המשלימים שמשחקים לצידו כמו יהונתן לוי וגל קתבי מספקים את הסחורה וחלוץ נוסף עלול רק לגרום לבעיות מיותרות. מה גם, שהמצב הפיננסי לא מאפשר להביא עוד חלוץ", אמרו בנצרת עילית. בתוך כך, במועדון מורגשת אווירה נהדרת הודות לפתיחת העונה הפנטסטית (שלושה ניצחונות רצופים), כמוה לא זוכרים הרבה שנים בנצרת עילית. הקבוצה, שעדיין לא נוצחה העונה, הוציאה 15 מתוך 21 אפשריות, מציגה כדורגל איכותי וכבשה לא פחות מ-13 שערי זכות. לקראת המשחק מול הפועל עכו ניסו בצוות המקצועי להוריד את השחקנים לקרקע מחשש שיכנסו לסוג של שאננות.

"המתיחות בין הוכנבוים לברעם? כבר מאחורינו"

המנהל המקצועי רועי כהן: "בגישה שלי ובראיית העולם שלי-אני תמיד חושב וחולם גבוה, כך גם גיל ברעם וירון הוכנבוים. נכון שהתמודדנו עם עזיבתם של בלמים טובים כמו ג'ניה ברקמן ודולב אזולאי ולאחר מכן הגיעה פציעתו של שאוט, דברים לא מתוכננים שגרמו לנו קצת לחשוש. אבל לשמחתי החששות שלנו התבדו די מהר. הקבוצה נראית טוב, משחקת כדורגל ברמה גבוהה. ואנחנו מאוד מרוצים. עלייה? אנחנו לא חולמים יותר מדי רחוק. עלייה עושים לקראת חודש מרץ ולא אחרי 7 מחזורים". לגבי המתיחות בין המאמן הוכנבוים למנכ"ל ברעם, הוסיף כהן בטון אופטימי: "הסיפור הזה כבר מאחורינו. זה טבעי שמאמן רוצה לחזק את הקבוצה אבל לי ולגיל יש אחריות מצד שני לשמור על איזון כלכלי. ירון הבין שאין מאיפה להביא כסף עבור חלוץ נוסף ואנחנו עם הפנים קדימה".