מסעדות כפריות, אופנועי שלג וספא מפנק – טיול חורף מהמם ברומניה

הרי הקרפטים ברומניה המכוסים בשמיכה לבנה של שלג הם יעד מצוין לטיול ג'יפים חורפי. חברת עופר וג'יפ תוציא אתכם לטיול 4X4 שמשלב הרפתקאות באופנועי שלג, ביקור בערים ימי ביניימיות וטירות עתיקות, ארוחות עשירות מסורתיות ופינוק באתרי ספא ומעיינות חמים

לטיולי גי'פים איכותיים ומאתגרים ברומניה לחצו כאן >>

הרי הקרפטים ברומניה הם אזור מרהיב ביופיו ומלא קסם בכל עונה. ההרים הנישאים מכוסים ביערות עד שעדיין ניתן לפגוש בהם דובים, נהרות שוצפים, קניונים ומערות. לצד הטבע הפראי יש פה טירות ומצודות עתיקות שכאילו נלקחו מסיפור אגדה וכפרים ציוריים שנדמה שהזמן עצר בהם מלכת, בהם עדיין ניתן לראות את המקומיים נוסעים בעגלות רתומות לשוורים ומעבדים את האדמה במחרשות עץ.
הדרך האידיאלית ליהנות מכל אלה היא בטיול ג'יפים, שמאפשר לנסוע בדרכי שטח מרהיבות ולהגיע למקומות שלא ניתן להגיע אליהם ברכב רגיל.

הג'יפים מפלסים את דרכם בשלג ועוצרים לתצפיות נוף מרהיבות
הג'יפים מפלסים את דרכם בשלג ועוצרים לתצפיות נוף מרהיבות

לטיולי גי'פים איכותיים ומאתגרים ברומניה לחצו כאן >>

• נוף עוצר נשימה וארוחות עשירות במסעדות כפריות

דמיינו את כל היופי הזה בחורף. הרי הקרפטים מתכסים בשמיכת שלג עבה, וגם היערות המחטניים מכוסים בלבן. הטירות העתיקות, ובהן טירת בראן, עוטות מראה דרמטי במיוחד כשהן מכוסות בשלג. החורף, למרות הקור, הוא תקופה מצוינת לטיול בהרי הקרפטים של רומניה.

מתארגנות קבוצות לטיולי חורף לרומניה בתאריכים הבאים: 20-25 לינואר, 16-20 לפברואר, 15-19 למרץ – למידע על הרשמה ופרטים נוספים לחצו כאן.

בבקרים הג'יפים מפלסים את דרכם בדרכי השטח המושלגות, חוצים פלגי מים שוצפים ונהנים מתצפיות נוף מרהיבות. בשעות הצהריים נהנים מארוחות עשירות על טהרת המטבח הרומני במסעדות כפריות, בבתי התושבים וכשמזג האוויר מאפשר זאת גם בפיקניק בחיק הטבע, ובערב, אחרי שמבלים את היום הטבע ובקור המקפיא, נותנים לגוף להתפנק ולהתחמם במעיינות החמים ובאתרי הספא שרומניה התברכה בהם.

רכיבה באופנועי שלג, למי שרוצה להוסיף מימד של הרפתקה לחופשה
רכיבה באופנועי שלג, למי שרוצה להוסיף מימד של הרפתקה לחופשה

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• רכיבה אתגרית על אופנועי שלג וביקור באתרים בולטים בקרפטים

מי שרוצה להוסיף מימד של הרפתקה לחופשה, יכול לצאת ליום של רכיבה אתגרית באופנועי שלג. החוויה מקפיצת האדרנלין מתאינה גם למי שלא רכב על אופנוע שלג מימיו. אחרי הדרכה והסברים, ואחרי שמוודאים שכל חברי הקבוצה יודעים לשלוט באופנוע השלג בסיבובים ובבלימות, יוצאים לנסיעה בלתי נשכחת ביערות העד המושלגים, כשמסביב נופים עוצרי נשימה של מרחבים לבנים, רכסי הרים מרהיבים ופלגי מים.

לטיולי גי'פים איכותיים ומאתגרים ברומניה לחצו כאן >>

הטיול לרומניה כולל לא רק הרפתקאות מושלגות אלא גם ביקור בכל מוקדי העניין הבולטים של הקרפטים, שכולם, כאמור, עוטים מראה קסום במיוחד בעונה זו של השנה. הטיול כולל, בין היתר, ביקור בערים עתיקות כמו סיגישוארה, עיר סקסונית עתיקה אשר נבנתה בימי הביניים ונשתמרה היטב, כולל החומה שמקיפה אותה עם תשעת הצריחים האימתניים. עיר יפה נוספת היא העיר הסקסונית סיביו, אחת הערים החשובות בטרנסילבניה.

אחד האתרים שאסור להחמיץ באזור הוא טירת בראן, ששוכנת בסמוך לעיר בראשוב, המפורסמת גם כטירתו של ולאד צפש, הרוזן דרקולה. הטירה המבוצרת עם המדרגות הלולייניות והצריחים הרבים נראית מאיימת ומסתורית מאוד, בעיקר כשהיא מכוסה בשלג.

בשעות הצהריים נהנים מארוחות עשירות במסעדות כפריות או בבתי התושבים
בשעות הצהריים נהנים מארוחות עשירות במסעדות כפריות או בבתי התושבים

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• סיור בין כפרים שקפאו בזמן, אוכל מסורתי ורחיצה במעיינות חמים וספא

אחת מהחוויות הייחודיות לטיול ברומניה היא סיור באזורים הכפריים, שנראה שלא השתנו הרבה במאות השנים האחרונות. בכפרים הקטנים באזור בראן, למשל, עדיין עוסקים בחקלאות פרימיטיבית בכלים ובשיטות מהמאה ה-19. גם אזור האפוסן, אשר פחות מוכר למטייל הישראלי, מתאפיין ביערות עבותים ובכפרים שבהם בתי עץ עם גגות קש, שתושביהם עדיין קוצרים בחרמשים ומשתמשים בסוסים לנשיאת בולי עץ. הסיורים בכפרי האזור מהווים הזדמנות מצוינת להכיר מקרוב את אורח החיים המקומי, בעיקר כשהם מלווים בארוחת צהריים עשירה בבתי התושבים המקומיים, עם אוכל רומני שאין כמותו כדי לחמם את הגוף ביום קר.

לטיולי גי'פים איכותיים ומאתגרים ברומניה לחצו כאן >>

ולקינוח, אי אפשר לטייל ברומניה בלי להזכיר את אתרי המעיינות החמים והספא, שהרחצה בהם מענגת במיוחד בחורף. ברומניה נובעים כשליש מהמעיינות החמים והמינרליים של אירופה, ואתרי ספא רבים פזורים בעיקר באזורי הרי הקרפטים. אחד מהמפורסמים שבהם הוא באזנה, שבכפר הקטן הנושא את אותו שם בהרי הקרפטים. אחרי יום של טיול בשלג, אין כמו רחצה בבריכת תרמו מינרלית חמה במלון הספא ומשלל טיפולים לגוף ולנפש.

 

מתארגנות קבוצות לטיולי חורף לרומניה בתאריכים הבאים: 20-25 לינואר, 16-20 לפברואר, 15-19 למרץ למידע על הרשמה ופרטים נוספים לחצו כאן.

 

חברת "עופר וג'יפ" הינה חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בארגון טיולי ג'יפים וטיולים חווייתיים בארץ ובעולם. לחצו כאן וכנסו לאתר החברה וגלו חוויות בלתי נשכחות וטיולים של פעם בחיים. ניתן גם לפנות בטלפון – 04-6070159

 

הכתבה באדיבות אתר מסע אחר

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|