רגע מרגש בגן נר: הוקרה ייחודית של גלבוע 

בגלבוע הרכינו ראש השבוע, בעקבות מותו הטראגי של קצין צה״ל, סא״ל מ׳, במהלך פעילות מבצעית הגנתית על תושבי עוטף עזה. בגלבוע ביקשו להוקיר את זכרו של החייל ע"י דקה של מחיאות כפיים במהלך המשחק הביתי מול נהריה. צילום: ברוך אולשק

בגלבוע הרכינו ראש השבוע, בעקבות מותו הטראגי של קצין צה״ל, סא״ל מ׳, במהלך פעילות מבצעית הגנתית על תושבי עוטף עזה. בדרך הייחודית לגלבוע, ביקשו להוקיר את זכרו של החייל, ע"י דקה של מחיאות כפיים, במהלך הפסקת הרבעון הראשון, במהלך משחק הכדורסל של הקבוצה הביתית. וכך, במהלך המשחק השבוע (ב') בו שיחקה גלבוע/גליל נגד עירוני נהריה, נעמדו כל 1400 צופי המשחק ולקול מחיאות הכפיים צוינה ההוקרה לחייל הגיבור. במוא"ז הגלבוע ציינו כי "אנו כואבים את מותו של סא"ל מ', ומחבקים את המשפחה, את חבריו ליחידה וכל אנשי הביטחון עזי הרוח אשר עושים לילות כימים על מנת להגן עלינו. כולם בנינו והשכול המשותף- אין לו גבול! לנוכח האירועים בדרום אנו שולחים חיבוק חם ומחזק לכל תושבי עוטף עזה. אתם בלבנו ובמחשבותינו, ואנו מאחלים ומייחלים לימים ולילות שקטים ורגועים".
המשחק עצמו היה קרב עיקש ומתוח, כמיטב המסורת בגלבוע, ובסופו כבשה הקבוצה של החקלאים שוב את המקום ראשון בליגת העל, כאשר התוצאה נעמדה על 85:81 לטובת הגלבוע. היה זה משחק צמוד במהלכו אף נקלעו שחקני הגלבוע לפיגור של 7 נק' ברבע האחרון, אך ההגנה הקשוחה של גלבוע/גליל- נכנסה לפעילות, והיתרון חזר עד לניצחון.