קיבוץ מרחביה: עפיפוניאדה למען ליצנים רפואיים במרכז רפואי העמק

האירוע הצבעוני נערך בהשתתפות ילדי הקהילה, הוריהם ואפילו ותיקי הקיבוץ

ממשיכים במסורת: העפיפוניאדה בקיבוץ מרחביה מתקיימת בשנים האחרונות בחג הסוכות בהשתתפות ילדי הקהילה והוריהם ואפילו ותיקי הקיבוץ לוקחים חלק באירוע המשמח. השנה הוקדשו ההכנסות מהעפיפוניאדה לטובת המשך פעילותם של הליצנים הרפואיים במרכז רפואי העמק.
לדברי ערבה גן אל, רכזת התרבות בקיבוץ, "בשנה שעברה הקדשנו את ההכנסות מהעפיפוניאדה לטובת רכישת ציוד ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, ורצינו להמשיך במסורת זו גם השנה. כשהבנו שליצנים רפואיים משתלבים בטיפול בילדים חולים בבית החולים בזכות תרומות מהציבור, החלטנו שעלינו להירתם לנושא החשוב הזה. היה משמח לראות את הקהילה שלנו מתגייסת לנושא בצורה מרשימה".
השנה השתלבו בארגון העפיפוניאדה 2 בנות שכבת ה' מהקיבוץ, דנה גורן והללי יהב. הן סייעו בהכנת ערכות העפיפונים ובמכירתן לילדים לטובת בניית העפיפון. היום, הגיעו נרגשות למפגש עם הליצנים הרפואיים במרכז רפואי העמק כדי לספר להם על העפיפוניאדה המיוחדת של קיבוץ מרחביה. הליצנים הרפואיים קיבלו אותן כצפוי בהשתובבות ובהתרגשות רבה. הבנות ניצלו את המפגש כדי ללמד את הליצנים כמה טריקים חדשים ותרגילי קוסמות שאיתם יוכלו לשמח את הילדים המאושפזים.