קהל רב ביום האימוץ של "בית שאן אוהבת חיות"

כבר בפעם השמינית עורכת עמותת "בית שאן אוהבת חיות" בעמותה מעודדים מהקהל הרב שגדל מיום אימוץ לזה שאחריו, ומן והמודעות הגוברת הולכת לנושא הדאגה לחיות המחמד. באדיבות "חדשות בית שאן"

אתמול(יום ה' 01/10/15) קיימה בפעם השמינית עמותת בית שאן אוהבת חיות  יום אימוץ  לכלבים וחתולים בפארק האקליפטוס היפה בבית שאן. במסגרת יום האימוץ הוצע בנוסף לבאים פעילות חווייתית יצירתית של ציור ציורים.  ילדים השתעשעו עם החיות שהועמדו לאימוץ .
רועי ג'ורנו, עיתונאי מבית שאן, חבר העמותה הרצה בפני הקהל הרב שבא, הרצאה מעניינת בנושא טיפול בכלב וחשיבות אימוץ כלב לחיק המשפחה.

כלב מהכלבייה העירונית  מועמד לאימוץ
כלב מהכלבייה העירונית מועמד לאימוץ

מהעמותה סיכמו לעמקניוז את יום האימוץ כמוצלח אם כי שלמרות שהפעם אומצו רק כלב וחתול בלבד, יש תחושה של הצלחה לאור הקהל הרב שהגיע לאירוע, ומהידיעה שהוגברה המודעות לפעילותה הרחבה של העמותה שכן מלבד ימי אימוץ, העמותה  עוסקת גם בחילוץ בעלי חיים במצוקה או שנפגעו מכלי רכב..

 

קהל רב יחסית ביום אימוץ חיות בבית שאן
קהל רב יחסית ביום אימוץ חיות בבית שאן

בנוסף נמסר לעמניוז בכוונת העמותה להרחיב את טווח קהל היעד וכי ביום האימוץ הבא יקראו  לאמץ חיות גם בקיבוצי הסביבה, עפולה באמצעות פרסום מסיבי.

בעמותה בקשו בהזדמנות זו להזמין את הגולשים להצטרף כאוהדים לדף הפייסבוק של העמותה  – ״בית שאן אוהבת חיות״ ולהתעדכן במידע על העמותה ועל ימי האימוץ הבאים.