קבלו 5 טיפים לשדרוג עיצוב חדר הסלון שלכם

הסלון הוא החדר הראשון שהאורחים שלכם רואים והמקום שבו תבלו את רוב הזמן הפנוי לבד, עם בני זוג או עם הילדים והמשפחה. אז איך משדרגים את חלל הפנים של הסלון ומה אפשר להוסיף לו? הנה כמה טיפים בסיסיים

אזור הסלון זוכה למלוא תשומת הלב שלנו במהלך עיצוב פנים ובחירת רהיטים. הסיבה לכך קשורה לעובדה שמדובר על החדר המרכזי בבית, כמו גם על החלל הראשון שהאורחים רואים כאשר הם באים לבקר. כמו כן, אנחנו מבלים בסלון חלק ניכר מהזמן הפנוי לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת.
מצד שני, רק מעטים יודעים מה לעשות כדי לשדרג את עיצוב הסלון ועל איזה רהיטים אסור לוותר. בדיוק בשביל זה הכנו רשימה מסודרת של טיפים חשובים:

• תאורה

התחילו את עיצוב הסלון בבחירת גופי תאורה. השתמשו במנורות עומדות בפינות של הסלון כדי לייצר תאורת אווירה, אבל אל תשכחו גוף תאורה מרכזי באמצע החלל ובתקרה. אפשרות אחרת היא לשלב ספוטים בעוצמות תאורה משתנות. התאורה משפיעה ישירות על עיצוב החדר ועל התחושה. בנוסף, נסו לשלוט בשילוב בין תאורה טבעית ומלאכותית באמצעות תליית וילונות.

5 טיפים לשדרוג עיצוב חדר הסלון
כורסה היא לא רק סטיגמת ארצ'י באנקר, תשדרג את הסלום עם שילוב נכון של אסתיקה  ופונקציונאליות.

• כורסאות

את רוב הזמן בסלון אתם מבלים בישיבה ולכן אין עוררין לגבי החשיבות של כורסאות וספות. השאלה היחידה היא איזה סוג של מערכות ישיבה כדאי לקנות, וההמלצה העקרונית היא לשלב בין שיקולים של אסתטיקה ופונקציונאליות.
בחרו מערכת שנוח לשבת עליה והתאימו את המידות שלה למקום הפנוי. כך תוכלו להשאיר מקום להתנהלות נוחה בסלון ולמניעת תחושה של עומס.

• מזון

צלחת פירות במרכז הסלון תשדרג אותו בצורה משמעותית. מלבד העובדה שאתם בעצמכם תקבלו נגישות מלאה לפירות טריים ובריאים, גם האווירה הטבעית של הסלון תשתנה. מזון באמצע הסלון מתאים לכל סוגי העיצובים. הוא מתכתב בצורה נהדרת עם סגנון עיצוב מודרני וכפרי ומומלץ גם עבור הסגנון האקלקטי שמאפיין בתים קטנים.

• תמונות

היתרון של תליית תמונות בסלון הוא שהן לא תופסות מקום. אפשר לתלות תמונה מרכזית בקיר שמעל מסך הטלוויזיה, או להקדיש את אחד הקירות לשילוב בין כמה תמונות קטנות. רק אתם בוחרים האם להשתמש בתמונות אישיות מתוך הקטלוג המשפחתי או בתמונות אחרות שאהובות עליכם. כמובן שלא חייבים לקנות ציור מקורי באלפי שקלים ואפשר להסתפק גם בתמונה סולידית יותר עם ערך מוסף.

שטיח מתאים שמשתלב עם שאר האלמנטים הדקורטיביים בסלון  מגבירר את תחושת חמימות ביתית

• שטיח

שטיח צריך להיות חלק בלתי נפרד מהסלון שלכם. השטיח הופך את הסלון למקום חמים ונעים והוא מתאים לבתים עם ילדים ופעוטות. השטיח משדרג את הסלון כי הוא נעים למגע ויש לו נוכחות שקשה להתעלם ממנה.
הדבר החשוב הוא לשלב את השטיח עם שאר האלמנטים הדקורטיביים בסלון, כמו למשל וילונות, תמונות, טפטים וכמובן רהיטים ושולחנות.

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|