קבלו את הדוגמנית ההורסת דניאל

אתם מוזמנים להכיר: קבלו את הדוגמנית ההורסת דניאל להב בפוזה חושנית שגורמת למדור להחסיר כמה פעימות לב. צילום: ליאור קלדררו.

 

שחר משה
חן חן לשינשינים : שחר משה ושירה בלילטי

 

דיווח תנועה: הבועט בדימוס שחר משה בילה את הוויקנד האחרון לצד עלמת חן מתוקה בשם שירה בלילטי בבית מלון בהרצליה. לזה אנחנו קוראים גוד טיים.

 

מתישהו השבוע: הסקורר עמית דהאן התעורר בבוקר עם מוזה של משורר ומיהר לשחרר סטטוס מעניין לרשת: "אדם חזק הוא אחד שבונה חומה מהאבנים שזרקו עליו במהלך החיים". הכל בסדר איתך בחור???

 

 

עמי אסייג שינה סטטוס
שינו ססטוס: עמי אסייג ואשתו הטרייה

 

קולולולולו: מנהל מחלקת הנוער בעפולה עמי אסייג חזר מתאילנד עם הטייטל המחייב…נשוי טרי. איך אומרים מזל טוב בתאילנדית???

 

לידיעת תושבי מגן שאול: בקרוב יהיה לכם שכן חדש בשם אבי מלכה, החלוץ הפורה שחתם השבוע באסי גלבוע.

 

• שבוע שעבר, ים המלח: דרור שינו ארז את האישה ואת הקרם שיזוף ויצא לנפוש כמה ימים בים המלח.

 

• יום חמישי שעבר, עפולה עילית. השוער בדימוס והמאמן בהווה רומן זולו פתח מנגל אצלו בחצר. המאמנים ממגדל העמק רודריגו גטיקה ושלומי אזולאי הגיעו עם תיאבון בריא והתנפלו על הסטייקים כאילו שאין מחר. לאט לאט יש מספיק אוכל.

 

מקסים קיקוס תופס צבע לקראת העונה הבאה
מקסים קיקוס תופס צבע לקראת העונה הבאה

התחבק עם השמש: רגע לפני פתיחת העונה כדורסלן הפועל מגדל העמק מקסים קיקוס קפץ לים ונרגע מול הגלים.

 

 

דיווח תנועה: הקשר חנן ממן, בנו של הקאוצ' ברוך ממן, נטש את ירושלים וחזר לגור עם הסירים של אימא שלו בטבעון. מי בא לטעום מהקציצות של מאמא ביום שישי?

 

מנחם יעקב, זוכרים? היו"ר לשעבר של אסי גלבוע נחת ביום ראשון שעבר בבריכה במגן שאול והתחבק עם השמש במשך כמה שעות טובות. המדור ממליץ למרוח קרם הגנה.

 

• בן ממשיך: הכדורגלן הירוק איתי שכטר, תושב רמת ישי במקור, מטפח אצלו בבית כדורגלן קטנטן ומוכשר בשם ליאב. אתם עוד תשמעו עליו.