קארין יוסף המהממת לא רק יפה, בקרוב מורה. אוהד חמו מערוץ 2 קפץ לבקר בעמק. פלאש! – רכילות בעמק

↑ קארין יוסף, סטודנטית להוראה וחינוך במכללת אורנים מתחילה את לימודי סמסטר ב' בקרוב. בהצלחה!

• גולן וקנין, קודקוד הפארק העירוני בעפולה חגג ברביעי שעבר  את יום הולדתו. מבול הברכות שהוא קיבל – היווה ביטוי להערכה לו זוכה הבחור המוכשר.

אוהד
אוהד חמו קפץ לניגוב במסעדת אל סולטן ששמה הגיע לאולפני ערוץ 2

↑ אוהד חמו, כתב ערוץ 2 בשטחים קפץ לביקור בעמק ועל הדרך ניגב חומוס באל סולטאן. תמונה עם השף סולטאן אבו פול הייתה מתבקשת.

 איש יח"צ אהרון כפיר פתח בשלישי שעבר את היום בת"א בהצגה "המורדים" של תיאטרון הבימה – בשליחות ועדת הרפרטואר של תיאטרון הצפון ולאחריה בביקור עבודה בתערוכת התיירות הבינלאומית. כפיר: "פעמיים כי טוב לנשמה ולעבודה תרתי משמע".

בירה-1
גאווה לאמא איריס: תכירו את הנח"לאי החדש  גל ירושלמסקי שנשבע בכותל אמונים לחטיבה

הטובים לצה"ל: גל ירושלמסקי נשבע אמונים לחטיבת הנח"ל. אמא איריס גאה בו. בהצלחה! 

• איתי אליהו, המנהל המוערך של מרכז צעירים בעפולה שבר שיא חדש בריצה חובבנית על האספלטים של המעצמה הגרעינית לאחר שהשעון הספורטיבי שלו הצביע על 13 קילומטרים. וואו.

עובד
עובד נור פתח רשמית אץ יום ההתרמה לאקים בגלבוע. בתמונה עם הפעילות המרכזיות ענת רגב ועפרה אדמוני

↑ ראש המועצה האזורית גלבוע עובד נור, אירח  לפגישה מרגשת ומיוחדת את ענת רגב, ובתה- עירית רגב, יחד עם עפרה אדמוני ובתה- הודיה אדמוני, לצורך פתיחה רשמית של אירועי יום ההתרמה השנתי של אקי"ם. המשלחת המכובדת עדכנה את עובד נור על היערכויות האחרונות והמטרות שהוצבו ליום המיוחד. נושא שעלה בפגישת ויצא כעדכון רשמי מטעם המועצה, מדגיש את העובדה לפיה כל הכספים אשר יאספו השבוע בגלבוע, יוקצו לטובת סניף אקים המקומי.

כבוד: הבועט במיל' עמוס אעידן זכה השבוע להתראיין לכתבה של עמוד בידיעות אחרונות. מיותר לציין שבהמשך הגיעו מאות תגובות מפרגנות.