קאהים סירוט: "היינו זקוקים לניצחון הזה"

הפועל עפולה הצליחה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים אחרי שניצחה בצורה דרמטית את הוד השרון בחוץ 98:94 לאחר הארכה. קאהים סירוט הצטיין עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים. צילום: אבי רביבו

אחרי ארבעה הפסדים רצופים שהכניסו את המערכת לסוג של לחץ, הקבוצה של ניר קפלן חזרה למסלול הניצחונות עם ניצחון סופר דרמטי וחשוב על הוד השרון, 94:98. המשחק היה מותח לכל אורכו ונמשך גם להארכה אחרי שעפולה שמטה את האפשרות לנצח בזמן החוקי. בתום הארכה ועם המון קור רוח מצד השחקנים של ניר קפלן עפולה השלימה את המלאכה וקטעה את רצף ההפסדים.

מצטיין המשחק קאהים סירוט, שרשם 26 נקודות ו-13 ריבואנדים, אמר בסיום: "זה ניצחון גדול שהיינו זקוקים לו מאוד. הגענו לאחר ארבעה הפסדים והמאמן הכין אותנו היטב. היה לנו אפשרות לנצח בזמן החוקי אבל נשארנו חזקים והבאנו את הניצחון. המטרה שלנו היא להמשך להתאמן קשה ולעבוד קשה ולהמשיך בדרך".

המאמן ניר קפלן הוסיף: "ניצחנו בצורה המתוקה ביותר. הינו צריכים לנצח בזמן החוקי אך עשינו שתי טעויות בסוף, אבל בסופו של דבר זה מה שהפך את הניצחון למתוק. הייתה מלחמה אדירה ושחקנים מגובשים. אנחנו חייבים למנף את המשחק הזה להמשך העונה".