מזל טוב לצפריר יוחנן ולרומן שענדו טבעות, מה עשה הפעיל החברתי יוסי לוי בפלאפל גולני, פלאש! – רכילות בעמק

↑ צפריר יוחנן נישאה לפני מספר ימים לבחיר ליבה רומן. חוץ מלאחל לבני הזוג את המזל טוב המסורתי, נספר לכם שהכלה התאפרה אצל חני בלינסקי. את השיער המהמם עיצב רפאל בן דויד

הפעיל החברתי יוסי לוי הצטרף השבוע לכמה דקות לצוות פלאפל גולני כחלק משיתוף פעולה שבמסגרתו תיתרם לעמותה בה הוא עומד, כמות מרשימה של מנות פלאפל. יפה.

אהבנו: זהבה מלול מעצבת עם דמיון יצירתי בימי ההולדת
אהבנו: זהבה מלול מעצבת עם דמיון יצירתי בימי ההולדת

↑ זהבה מלול היא מעצבת שולחנות לימי הולדת עם עוגות נדירות ועוד מבחר ענק של קישוטים מיוחדים בהתאמה אישית. מומלץ בחום.

• תומר גיסר, שעד לא מזמן היה אחראי על הטעמים של שווארמת "הביסטופ" שבתחנה המרכזית בעפולה, הולך להפתיע את תושבי העמק בגדול. ציפור קטנה לחשה לנו שבימים האחרונים נצפה גיסר בודק מעבר למקום חדש בעפולה. בקרוב נעדכן אתכם בפרטים נוספים.

עו״ד דוד סוסן בפעולה
עו״ד דוד סוסן בפעולה

↑ עו״ד דוד סוסן, מקצוען בתחומו, בדרך לחתימת עוד חוזה. אנחנו לא הפרענו…

אייטם תעסוקתי: ראש עיריית בית שאן רפאל בן שטרית נפגש באחרונה עם הנהלת מפעל רבינטקס/אחידטקס החדשה שרכשה את המפעל, תבריא אותו ואף תרחיב את הפעילות בעיר. בפגישה התחייב ראש העיר לפעול בכל דרך אפשרית כדי לסייע למפעל להתפתח ולמנף את פעילותו מול משרדי הממשלה השונים ובירך על הסיכום לפעילות משותפת מואצת לביצוע מחקר ופיתוח בנושא המוצרים בתחום הביטחוני, המפותחים ומיוצרים במפעל

פלג

תראו את היצירות המדהימות האלו של שמעון פלג, בן 90, המתגורר בדיור המוגן בקיבוץ גניגר. פלג נמצא 6 שנים בסב יום ויוצר בחדר המלאכה ויטראז'ים, עבודות מפורניר ועוד. בעברו היה ימאי שהרבה להסתובב בעולם. שמעון הוא פרפקציוניסט בעבודותיו והוא מלווה נאמנה על ידי רעיה רייך, המורה למלאכה בסב יום.