צימרים בכנרת למשפחות לחופשת חורף

מה דעתכם על פינוק חורפי? לטייל בצפון במיוחד עכשיו כשהכול ירוק מסביב ומרהיב, ובסופו של יום מהנה ימתין לכם צימר מפנק עם מיטות חמות, מקלחת, אמבט ג'קוזי, מסך גדול לצפייה בסרטים מתוך המיטה החמה, מטבחון וגם ארוחה חמה.

את רוב הטיולים אנו עושים במזג אוויר חמים בתחילת הקיץ או הסתיו, אך לנו כמטיילים ישראלים יש יתרון משמעותי. מזג האוויר בישראל נוח לטיולים ברוב ימות החורף, בשנים האחרונות מעטים מאוד הם הימים הגשומים ורבים הם ימי החורף המתאימים לטיולים. חופשות בצפון בעונת החורף הפכו בשנים האחרונות פופולריות ומבוקשות, יותר ויותר משפחות בוחרות לצאת לטייל גם בחורף ולבקר עם הילדים בנחלים הזורמים, במרחבים הירוקים הפורחים, באתר החרמון, בשמורת עמק החולה וברמת הגולן.

באתר הנופש "ריזורט" תוכלו למצוא מבחר אדיר של צימרים מומלצים למשפחות בכנרת, כנסו: https://www.resort.co.il/zimmers/kinneret/families/

בריכה עם נוף מרהיב בילה בשתולה
בריכה עם נוף מרהיב בוילה בשתולה

• טיפים לטיול עם סוודר ומגפיים

עם צימרים בכנרת למשפחות אפשר לטייל גם ביום חורף קר, בסופו של יום טיול מהנה בשטח ימתין לכם צימר מפנק עם מיטות חמות, מקלחת, אמבט ג'קוזי, מסך גדול לצפייה בסרטים מתוך המיטה החמה, מטבחון וגם ארוחה חמה. צימרים בכנרת למשפחות הופכים את טיולי החורף הרבה יותר נגישים ונעימים. יחד עם ירידת מחירי הצימרים בעונת החורף החופשה המשפחתית החורפית הופכת הרבה יותר אטרקטיבית ונגישה.

• אלו מסלולי טיול מתאימים לעונת החורף?

לקראת טיולי החורף חשוב להיערך בהתאם, שימו לב להנחיות של פקחי רשות הטבע והגנים, עליכם לבחור במסלולים מתאימים לעונת החורף ולשים לב לתחזית מזג האוויר. טיול קצר בגשם יהיה חוויה מהנה, אך טיול ממושך בגשם יהפוך למטרד. טיולי חורף דורשים הכנות מוקדמות בארגון הציוד המתאים ובחירת המסלול, עלינו לבחור נכון את הביגוד, להצטייד באוכל ושתייה, לצאת אל מסלולים מוכרים (כדאי לצאת עם מדריך או עם אדם שמכיר היטב את האזור) ולבדוק היטב את מזג האוויר הצפוי.

נוף מרהיב בתקופה זו בוילה בגרנות הגליל
נוף מרהיב בתקופה זו בוילה בגרנות הגליל

שימו לב, בעונת החורף מזג האוויר בצפון הפכפך ושעות האור קצרות יותר בהשוואה לעונת הקיץ, עליכם לקבוע את לוח הזמנים לטיול בהתאם. יום חורף סגרירי הוא לא הזמן הנכון להרפתקאות וטיולים במסלולים או אזורים לא מוכרים, כדאי ללמוד היטב את המפה או לבחור במסלול מוכר. אל תשכחו להכין גם מסלול חלופי ולהתעדכן בהנחיות של פקחי שמורת הטבע לגבי האזור. שימו לב לתחזית מזג האוויר באזור ובמידת הצורך החליפו את המסלול באחר או הישארו לבלות בצימר החמים. אל תשכחו לבדוק את מצב הכבישים ודרכי הגישה אל המקום.

מתחם צימרים מרהיב " אלת הגליל "במושב בצת
מתחם צימרים מרהיב "אלת הגליל "במושב בצת

• אטרקציות חורף בתוך הצימר

צימרים בכנרת למשפחות אידאליים בעבור חופשות חורף חמימות, המשפחה כולה תוכל להתכרבל מול האח תוך צפייה בסרטים עם קערה גדולה של פופקורן וספלים של שוקו חם. צימרים למשפחות יציעו מיטות נוחות וחמות לכולם, כלי מיטה ומצעים איכותיים. האטרקציה המרכזית ברוב הצימרים היא אמבט הג'קוזי ספא, הילדים יאמצו בשמחה את הג'קוזי כאמבט קצף ענק, מעולם לא היה זה קל יותר לשכנע אותם להתרחץ. בשעות הערב לאחר שהילדים נרדמים יחזור הג'קוזי להיות רומנטי. יש גם צימרים למשפחות עם בריכת זרמים מחוממת בחצר. אל הצימר ניתן להזמין תוספות כמו עיסויים, ארוחות, פעילויות לילדים ועוד.

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|