פתיחת שנת הלימודים בגלבוע בסימן הקמתו של ביה"ס חדש

"בשנה הזו נמשיך ביישום חזון החינוך של המועצה שבבסיסו ערך החיים המשותפים והמצוינות הערכית, ההופכים את מערכת החינוך שלנו ואת הגלבוע כולו למקום טוב עוד יותר". אומר עובד נור, ראש המועצה

תלמידי בתי הספר וילדי הגנים במוא"ז הגלבוע חזרו לספסלי הלימודים וביחד עם הצוותים החינוכיים פתחו בחגיגיות את שנת הלימודים תשע"ט. השנה עומד מספר התלמידים במערכת החינוך בגלבוע על למעלה מ- 9190 (כולל ילדי הגנים והגיל הרך). ראש המועצה, עובד נור יסייר השבוע בכל בתי הספר בגלבוע, ביחד עם סגניו (דודי בונפיל והישאם זועבי), על מנת לעמוד מקרוב על מוכנות המועצה לשנה"ל, שלקראת פתיחתה הושקעו משאבים רבים. נור יברך את התלמידים, יסייר בחדרי המורים, וייפגש עם הורי התלמידים. ראש המועצה הוביל במהלך החודשים האחרונים את  העבודות בביה"ס, ובפרט את הקמת ביה"ס החדש בבית אלפא, ויבקש להקדיש את סיוריו להענקת שי אישי לתלמידים. לדבריו: "בשנה הזו נמשיך ביישום חזון החינוך של המועצה שבבסיסו ערך החיים המשותפים והמצוינות הערכית, ההופכים את מערכת החינוך שלנו ואת הגלבוע כולו למקום טוב עוד יותר".
במוקד פתיחת שנה"ל עומדת הקמתו של ביה"ס ייסודי חדש, שנבנה בזמן שיא ויוצא דופן ברמה הארצית. בשל עיכובים בירוקרטים הוחלט, לפני חודש בלבד, לוותר על השימוש בכיתות הישנות של המוסד החינוכי "גלבוע" (המשמש היום כמרכז  קליטה), ובמקום זאת לבנות תוך שלושה שבועות, ביה"ס חדש במבנים יבילים, אשר ישמשו את התלמידים בשנה הקרובה. כעת, אם השלמת ההקמה, ילוו התלמידים מקרוב את תהליך הבנייה של מבנה הקבע, ויהיו חלק אינטגרלי מצמיחתו. ביה"ס נבנה בסמוך לקיבוץ בית אלפא, והוא ייתן מענה איכותי לצרכי חינוך בוערים. במינהל החינוך בגלבוע, פעלו סביב השעון בשיפוץ, גינון, צביעה ושדרוג מבני החינוך וסביבתם, וכן במגוון של פרויקטים שנועדו לשיפור סביבת הלימודים.