פעם שלישית ברציפות: "עמי אזולאי שירותי נדל"ן" אלופת טורניר "קופה פארק"

טורניר הקיץ המסורתי שנערך בפארק העירוני בעפולה במסגרת תכנית 'עיר ללא אלימות', הגיע לסיומו עם זכייה משכנעת באליפות של 'עמי אזולאי שירותי נדל"ן' שניצחה בגמר את 'הרמוניה' בתוצאה 1:4

שולטת בליגה: קבוצת 'עמי אזולאי שירותי נדל"ן' זכתה השבוע בפעם השלישית ברציפות בליגת קופה פארק 2018 במסגרת המיזם עיר ללא אלימות. הליגה מתקיימת בחסות קפה 'גרג' סניף עפולה תחתית.
קבוצתו של עמי אזולאי ניצחה בגמר מרתק את קבוצת 'הרמוניה' בהנהגתו של אבי מקמל בתוצאה 1-4.
כבשו כפרי אזולאי צמד, אורן יעקב ושלומי אלבז. להרמוניה כבש אבי מקמל הוותיק.
המשחק התעלה לרמה גבוהה מאוד, מה שגרם לכמות הצופים והמבקרים של הפארק לעונג צרוף.
בקבוצת עמי נדל"ן בלטו האחים כפרי ועמי אזולאי שעברו כבר את גיל 40 ובכל זאת עדיין מוכיחים שרגלם על העליונה גם מול שחקנים בני 20. פשוט כיף לראות. בליגה ששוחקה בשלושת החודשים האחרונים, השתתפו קבוצות ושחקנים טובים מאוד מהאזור כולו. את הליגה מנהל ומרכז ביד רמה המאמן העפולאי הוותיק נמרוד כשעל כל הפרוייקט מפקח מלמעלה עומר לב, מנהל הפארק והפרוייקט של 'עיר ללא אלימות'.
שופט הליגה היה בן שוחט שנתן תצוגות שיפוט מהטובות שיש ומגיעה לו מילה טובה על עמידה בלחץ לא קטן כששפט במשחקים מותחים וטעונים ביותר.
את הגביעים לקבוצות העניק מנכ"ל עיריית עפולה רפי כהן. סיכם את התחרות השחקן המסור של הקבוצה הזוכה אורן יעקב ואמר: "אני מברך על הרעיון והיוזמה לקיום הליגה. אני חושב שנעשתה עבודה מקצועית ויסודית במשך כל העונה. נהנינו מאוד ונתראה בשנה הבאה בעזרת השם".