פסטיבל חלב ודבש 2018 יוצא לדרך

אירוע הדגל של המועצה האזורית עמק יזרעאל – פסטיבל חלב ודבש 2018 יוצא לדרך זו השנה ה-18 ברציפות.

בשבועות, מוא"ז עמק יזרעאל מקיימת זו השנה ה-18 את פסטיבל "חלב ודבש" עם מופעים מוסיקליים של מיטב היוצרים והמבצעים ופעילויות מגוונות באתרי התיירות החקלאית, הכל בניחוח ארץ ישראל הישנה והטובה.
המופע מרכזי, "לילה של כוכבים", שלום חנוך חוזר לתחנות המוסיקליות של חייו ומארח את מתי כספי, קרולינה ודנה ברגר. הסופר ואיש העמק מאיר שלו יחגוג יום הולדת 70 ויציין גם 30 שנה לספרו "רומן רוסי" בערב מיוחד לכבודו ובהשתתפותו.
את הפסטיבל יחתום מופע של נצ'י נצ', שהפך בשנים האחרונות לאחד ממובילי סצינת הראפ הישראלית. עוד בפסטיבל: "הגרובטרון" במסיבה עברית, חגיגת מחול יזרעאלי, מופע קרקס מוסיקלי, ערב שירה בציבור עם "הגרשונים", שם טוב לוי והרכבי בית האמנויות, חג הביקורים – מתארחים במנשיית זבדה וחוגגים יחד רמדאן ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גם באתרי התיירות בעמק יזרעאל יחכו למבקרים שפע פעילויות וסיורים: טקס שבועות כמיטב המסורת במוזיאון העמק, "שוק העמק ברכבת" – שוק של תוצרת חקלאי העמק עם דוכני מזון, ירקות, שמן זית, פרחים, גבינות, יין ווינטג', לצד תערוכת טרקטורים מרהיבה, חגיגת שבועות במוזיאון עין דור, חווית קרקס ופעילויות מים בקרקס החקלאי וחגיגת עפיפונים וחקלאות ב"קטופותי". בנוסף יתקיימו במהלך ימי הפסטיבל פעילויות במרכזי המבקרים, היקבים, האטרקציות ופעילויות האתגרים באזור.
לפרטים נוספים על כל פעילויות פסטיבל "חלב ודבש" באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל:  www.eyz.org.il  או במוקד הפסטיבל: 04-6520734

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|